Miten on...Onko vectra-b sport malleissa oikeasti recaron pankit?Olen lukenut monia myynti-ilmoituksia missä lukee että recaron pankit ja ne ovat alkuperäiset sportin jakkarat.Kiinnostaisi tietää totuus tästä asiasta.Itse luulen että penkeillä ei ole mitään tekemistä recaron kanssa.
Kyllä melkein kaikki opel:in penkit ovat recaron valmistamia.. tässä tapauksessa nimitystä recarot käytetään juurikin niistä opelin sporttipenkeistä ja se näkyy olevan ihan yleinen termi.. mut esim. B- ja C-asconankin vakio jakkarat ovat recaron valmistamia.. lukee pohjassa..
Insignia Grand Sport 2.0 cdti -18
Astra J 1.4 Turbo - 12
Ascona A Voyage 16V -72 -kesäkulkine-
Commodore A GS -69 -MR-
On 2004-02-04 18:33, c-cona 2.0i wrote:
kaikissa ooppelin ruiskumalleissa on ns. rekku penkit... et semmosta eli 1.3s mallis ei ole... miettikääpä sitä!
Kyllä esimerkiksi 1.3S Kadetissa oli Recaron valmistamat penkit. Ihan tavalliset, ei mitkään sporttipenkit.
Ehkä kannattaisikin puhua ennemmin vain sporttipenkeistä, kun ne lähes kaikki Opelin penkit ovat joka tapauksessa Recaron valmistamia, sekä tavalliset että sporttipenkit. Recaro kun sattuu olemaan yksi suurimpia penkkien alihankkijoita ja Opel sattuu olemaan ko. firman asiakas.