C26ne moottorinohjaus
Re: C26ne moottorinohjaus
Kait sieltäpäin joku löytyisi kellä on tuommonen motti autossaan jolta vois käydä ziikaamassa piuhat?
Kadett C 16V
Omega A 24V
Omega A 24V
Omega A 24V
Omega A 24V
Eipä oo tiedossa ketää jolla moinen moottori olis. Tai kaverilla on mutta megaruutan käskyttämänä. Täälä ei muuten taida olla ees senaattoreita..
Laitan myöhemmin kuvan tosta kytkentäkaaviosta jos joku hoksais?
Laitan myöhemmin kuvan tosta kytkentäkaaviosta jos joku hoksais?
- kadett90
- OCF Member 2024

Mitä ecun nastoja täs haetaan?
Kampuran tunnarin nastat on 19,48,49.
Vm.91-93 Omegoista tuota mottia yleensä löytyy.
Kadett C 16V
Omega A 24V
Omega A 24V
Omega A 24V
Omega A 24V
Just noita mää hain että mihin ecun nastoihin tuo kytketään kun kytkentäkaavio on niin sekava..kadett90 kirjoitti:Mitä ecun nastoja täs haetaan?
En ole katsonutkaan c26ne kytkentäkaaviota, mutta olisiko tässä c30se/ne hässäkästä mitään apua/samaa:
http://www.lepoappaja.net/oppaat/motro.html
Voihan se olla ettei ole samaa ja apua
http://www.lepoappaja.net/oppaat/motro.html
Voihan se olla ettei ole samaa ja apua
Omega A, Passat 3C5 1.9TDI, Corolla KE70, Sitikka C2, 307SW 1.6hdi
Löyty.
Eli tuo pistoke joka mulla on ollu tps anturilla onkin triggerin anturi ja taaseen tuo kolme johtoa mistä on pistoke katkastu kuuluu tps anturiin jota oon olettanu olevan triggerille.
Pitää ruveta näillä kokeileen. Kiitokset ja tuo linkki oli tosi hyvä se selvensi paljon
Eli tuo pistoke joka mulla on ollu tps anturilla onkin triggerin anturi ja taaseen tuo kolme johtoa mistä on pistoke katkastu kuuluu tps anturiin jota oon olettanu olevan triggerille.
Pitää ruveta näillä kokeileen. Kiitokset ja tuo linkki oli tosi hyvä se selvensi paljon
Vaihoin räpläämättömän johtosarjan ja ei vieläkään..
Heräte on otettu mustakeltaseen ja ainakin puolalle tulee nyt sähköö kun virrat on päällä . Sähkökynään ainaki syttyy valo (kytkikseb mukaan puolalle kuuluu mennä heräte päällä 12V)
Bensapumpulle menevä johto on viety bensapumpulle ja ne kaks paksua mustapunasta jotka on samassa pistokkeessa on kytketty yhteen.. Ei mitään eloa missään...
Kun antaa bensapumpun relekantaan ruskeevalkoseen rungosta hyppyjohdolla maattoo nii rele naksahtaa..
Muutin tota sytkää vielä että laitoin moottorin oman puolan ja vermeet tonne paikalleensa...
Mitä mulla vielä puuttuu? Mitä on väärin? Bensa ja sytkä ei ohjaudu kumpikaan kun moottoria pyörittää... Hall anturu mitattu ja se on mittausten perusteella ehjä..
Edit: vaihoin vielä kerran ecun ja bensapumpun rele alko toimiin. Laitoin sähkökynän bensapumpulle menevään johtoon kiinni nii startatessa alko valo vilkkuun ja sitte loppuki akusta hönkä... Eli tällä perusteella veikkaisin että nyt on moottoriohjain herätetty henkiin ja toimii
Heräte on otettu mustakeltaseen ja ainakin puolalle tulee nyt sähköö kun virrat on päällä . Sähkökynään ainaki syttyy valo (kytkikseb mukaan puolalle kuuluu mennä heräte päällä 12V)
Bensapumpulle menevä johto on viety bensapumpulle ja ne kaks paksua mustapunasta jotka on samassa pistokkeessa on kytketty yhteen.. Ei mitään eloa missään...
Kun antaa bensapumpun relekantaan ruskeevalkoseen rungosta hyppyjohdolla maattoo nii rele naksahtaa..
Muutin tota sytkää vielä että laitoin moottorin oman puolan ja vermeet tonne paikalleensa...
Mitä mulla vielä puuttuu? Mitä on väärin? Bensa ja sytkä ei ohjaudu kumpikaan kun moottoria pyörittää... Hall anturu mitattu ja se on mittausten perusteella ehjä..
Edit: vaihoin vielä kerran ecun ja bensapumpun rele alko toimiin. Laitoin sähkökynän bensapumpulle menevään johtoon kiinni nii startatessa alko valo vilkkuun ja sitte loppuki akusta hönkä... Eli tällä perusteella veikkaisin että nyt on moottoriohjain herätetty henkiin ja toimii