Pikakysymyksiä Opeleista
Re: Pikakysymyksiä Opeleista
Plastigage on muovimassaa millä voi tarkastaa laakerivälykset. Aika tarpeetonta tässä tapauksessa. Silmämääräinen riittää.
Jees kiitoksia! pitänee ruveta ettiin tota öljynvaihtokonesta jostaki. Varmaa motonetistä löytyy?Iro kirjoitti:¨cGv kirjoitti:Ok ja halavemmaksi olis siis tullu ku olis eka kysyny täältä... No mutta milläs mä ne vanhat saan pois? Onko joku proppu jossain vai pitääkö tyhjätä säiliön kautta jotenki?Rizla^^ kirjoitti:Ois sinne menny perus ATF öljytki. Mulla semmosta tehostimessa c vectrassa ollu jo monta vuotta
Itse olen ne öljynvaihtokoneella(20€) imenyt pois ja laittanut uudet tilalle.
Tämän kun tekee pari kertaa, välillä autolla ajaen, niin on vaihto tehty.
Astra K 1.4T
Ex.
Vectra C2 2.8T
Vectra B2 2.5
Ex.
Vectra C2 2.8T
Vectra B2 2.5
Tokmanni, halpahalli...Mitä näit nyt on.
Tää malli on toiminut ok:sti, em. paikoista saa edullisemmin.

http://www.hongkong.fi/fi/tyokalut-ja-n ... p/1184407/
Tää malli on toiminut ok:sti, em. paikoista saa edullisemmin.

http://www.hongkong.fi/fi/tyokalut-ja-n ... p/1184407/
VW Golf 1.4 TSI -17, VW Passat Variant 2.0Dti -15 , Ex: C-Vectra Caravan Z18XER -06 , Ex: Astra G CC Z16XE -03, Ex:G-Astra Caravan Sport-01 Z22SE, Ex:F-Astra Caravan Sport-94/95 C18XEL, Ex:G-Astra Caravan Elegance-02 Z16XE, Ex:F-Astra Caravan -96 X16SZ
Putsaa, öljyä ja lyö takas nippuun. Kestää sun käytös loppuelämän.
Jep, aattelin vähän samaa jos kesässä tulee max 1000km niin varmaan menee. Kun tämä on tammerin vaihtokone niin tuntuu että ei tällä puoltamiljoonaa ole vaihdon jälkeen ajettu.Ari Zwäng kirjoitti:Putsaa, öljyä ja lyö takas nippuun. Kestää sun käytös loppuelämän.
Olikohan nuo pulttien momentit jossain.
-
1,2sorsa
- OCF Member 2024

Voisi jopa muistaa ulkoa kun kertoisit koneen
Laita huolella kaikki kaulat samoin päin kuin
olivat
Laita huolella kaikki kaulat samoin päin kuin
EL-50448 ja op-com keskipohjanmaa
-frontera B, corsa B,E, Vectra C. Meriva OPC
Tais olla 13S moottori woodylla1,2sorsa kirjoitti:Voisi jopa muistaa ulkoa kun kertoisit koneen![]()
Laita huolella kaikki kaulat samoin päin kuinolivat
Joo, siis 1.3 ääs, woimakone
Yksi kaula nyt meni sekasin, kait se on fifty fifty kummmin päin se on. 
-
1,2sorsa
- OCF Member 2024

Laita kaikki oikein päin
EL-50448 ja op-com keskipohjanmaa
No en niitä eilen niin tarkkaan katsonut mutta ilmeisesti niissä on merkit? Momentteja koetin kvg katsoa.
Jooh, niissä on ne kolot.Woody kirjoitti:No en niitä eilen niin tarkkaan katsonut mutta ilmeisesti niissä on merkit? Momentteja koetin kvg katsoa.
Milläs porukka on parannellut noita johtosarjoja a zafiran b-pilarissa?
Omassani oli vähintään puolet johtonipun piuhoista poikki ja luulen että kolvailu ei kovin kauan kestä.
En ole sähköspesialisti mutta onko tuohon urosliittimeen mahdollista vaihtaa piuhat itse?
Eli varmaankin pitkäikäisin ratkaisu olisi vaihtaa tuohon plugiin uudet piuhat ja liittää auton johtosarjaan auton sisällä kourussa.
Omassani oli vähintään puolet johtonipun piuhoista poikki ja luulen että kolvailu ei kovin kauan kestä.
En ole sähköspesialisti mutta onko tuohon urosliittimeen mahdollista vaihtaa piuhat itse?
Eli varmaankin pitkäikäisin ratkaisu olisi vaihtaa tuohon plugiin uudet piuhat ja liittää auton johtosarjaan auton sisällä kourussa.
Jotkut on kolvannu niihin pätkät johtoo väliin että on saanu johdot pitemmiks. Ei kinnaa kun ovee availlaan..