vectra b 00vm keskuslukko
vectra b 00vm keskuslukko
missähän mahtais olla vika kun mikään ovi ei aukea kaukkarista eikä avaimella suoraan? manuaalisesti kyllä aukee kun napeista nykii auki. releet napsuu kun kaukosäätimestä painaa ja valot vilkkuu sekä ovesta kun vääntää niin napsahtaa rele myös.. senn tiedän että kuskin puolen takaovesta 3 johtoa poikki mutta eikait se kaikkiin oviin vaikuta?
- kadett90
- OCF Member 2024

Re: vectra b 00vm keskuslukko
Se takaoven johtosarjan oikari mahdollisesti polttanut keskarin ohjainlaitteen.
oon kokkeillu toisella ohjain boksilla myös eikä alkanut mikään ovi kuitenkaan toimiin,vai pitääkö ne ohjelmoida jotenki? entä saakohan tuota nykystä korjattua mitenkään kun napsuu kuitenkin?
- kadett90
- OCF Member 2024

Oliko siinä toisessa boxissa omat kaket?jartsa95 kirjoitti:oon kokkeillu toisella ohjain boksilla myös eikä alkanut mikään ovi kuitenkaan toimiin,?
oli ja sen boksin omalla kakella kun naputteli niin valot vilkku myös ja releet napsu mutta ovet ei toiminu,ja on siis toimiva boksi kuiten
- kadett90
- OCF Member 2024

Jaa no sitten on jotain muuta vialla.
- kadett90
- OCF Member 2024

Vaikuttaako takaluukun lukkopesän asento mitää tilanteeseen?
tuota noin kun sieltä on joku edellinen omistaja repiny jotain osia irti niin ei tapahdu mitään vaikka avainta vääntelee.. eli pesä pyörii mutta ei vaan mene lukkoon mitenkään
- kadett90
- OCF Member 2024

Onko toi keskari sulla kuitenki toiminu?
ei oo mulla toiminu,nyt vaan alkaa nyppimään tuo käsin availu aina niin olis ihan jees saaha kuntoon
löytyy varaosa vectra mutta farmarina niin en tiiä passaisko siitä tuo kontin lukko systeemi sedaniin?
mitä kattelin niin joku palikka sieltä kontista poistettu kun avaimesta kääntää niin se lukitus ei liiku
Mulla oli peräkontin johdot yhdessä läpiviennin kohdalta niin suli ohjainpurkista releiden kontakti yhteen ja keskuslukko lakkas pelaamasta. Silti ohjainpurkki napsu ja valot vilkku. Siinä on eri releet valoille ja lukkomoottoreille. Eli jos sulla on johtoja poikki, niin laittamalla uuden boksin paikalleen särjet uudenkin boksin. Ensin kaikki piuhat kuntoon,sitte vaihda uuudet releet ohjainlaitteeseen. Siellä on useampi rele moottoreita ohjaamassa. Mulla oli jääny jostai yli aika isoja releitä ni juottelin ne hyppylangoilla kortille kun ei mahtuni edellisten tilalle mutta nuita releitä saa elektroniillaliikkeistä ihan puoli-ilmaseksi.
Täällä juttua ja kuvia: http://www.opelclubfinland.fi/viewtopic ... 0&t=254365
Täällä juttua ja kuvia: http://www.opelclubfinland.fi/viewtopic ... 0&t=254365
Vectra B Sport 2.2 Y22DTR 2002, Vectra B 2.0 X20DTH 1998, Vectra B 2.0 X20DTL 1997, Astra F 1.7 TD 1997
Jos tämä ei nyt lopu niin se saa luvan jatkua.
Jos tämä ei nyt lopu niin se saa luvan jatkua.