Mä mallasin Omegaan ilman mitään kiintopistettä,niin meni 4cm väärään kohtaan pituussuunnassa
Ja vielä selvinpäin
Joo kyllä mä sen jo kerran tohon mallailin renkaan kanssa kun noi viivatkin piirsin, tuli vaan mieeen etten tarkistanut oliko sentilleen keskellä, silmämääräisesti oli hyvä?! kirjoitti:Laita nyt edes rengas paikoilleen.
Mä mallasin Omegaan ilman mitään kiintopistettä,niin meni 4cm väärään kohtaan pituussuunnassa![]()
Ja vielä selvinpäin

Juu on kittiä mutta onneksi alkaa vasta siitä mihin uusi kaari hitsataan..1,2sorsa kirjoitti:Muistat varmaan ottaa turvavyö irti ennen hitsauksia
Ja on tuossa jo aika perkeleelliset 5mm kittiä

?! kirjoitti:Eiköhän siihen ole vaihdettu koko kaaren korjauspala(turhaan),jolloin harvemmin tulee yhtään hyvä.
Mä luulen et tohon ei oo vaihdettu mitään kun ei helmoja edes oo jaksettu paikata?! kirjoitti:Eiköhän siihen ole vaihdettu koko kaaren korjauspala(turhaan),jolloin harvemmin tulee yhtään hyvä.
Tuossa on pakko vaihtaa koko korjauspalan verran kun iitin reikiä menee niin ylös... pitää leikata ensin toi sisälokasuojaviritys pois kun tulee niin ulos että ei korjauspala osu ylhäältä kunnolla peltiin ennenkuin piirtää lopulliset leikkauslinjat1,2sorsa kirjoitti:?! kirjoitti:Eiköhän siihen ole vaihdettu koko kaaren korjauspala(turhaan),jolloin harvemmin tulee yhtään hyvä.
Kaartahan kuuluisi vaihtaa vain sen minkä tarvii että pysyttäisiin lähellä pokkauksia, teroitetulla U-raudalla olen leikkaus linjan aina piirtänyt, ensin koriin ja sen jälkeen leventänyt +2mm
Uusi pelti sisäpuolelle, kunnon hitsaukset ja kotelosuoja sisäpuolelata rakoon
Niittikaaret oli aluksi mielessä tai sitten pelkästään taakse niittikaaret kun leveämpi taka-akseli. nyt tuli halu saada autosta mahdollisemman vakion näköinen?! kirjoitti:Jos ylhäällä ei ole mätää niin mikset täppää niitä niitin reikiä umpeen?
Sisäsuoja kannattaa kiinnittää kylkeen mahdollisimman ylös,jos haluu isoja pyöriä käyttää.
Alkuperäinen rakenne on tarkoitettu 155/80 r13 renkaille
Itse kyllä laittaisin edelleen jotkut kuitulärpyttimet kylkeen,ei olis niin justiinsa noi kaarihommat.Näyttää melko työläältä saada siisti vakio kaarilla.
Nykyaikanahan olis kunnon liimoja että jos muutamalla napilla kiinni ja sitten liimalla, taitaa ne nytkin suurimmaksi osaksi liimalla ollablex84 kirjoitti:Jäykistä sisälokaria jollain tapaa ja elä hitsaa sisälokaria kylkipeltiin alkaa ajan mittaan kuplimaan kylki
Itse jos tekisin niin koriliimalla laittaisin sisälokaria ulkopeltiin kokonaan kiinni niinkun jo 2000luvun autoissa on

Rookeri kirjoitti:Mikä tää tämmönen on, olisko jotain kuvia?1,2sorsa kirjoitti:teroitetulla U-raudalla olen leikkaus linjan aina piirtänyt, ensin koriin ja sen jälkeen leventänyt +2mm
Uusi pelti sisäpuolelle, kunnon hitsaukset ja kotelosuoja sisäpuolelata rakoon