A vectra kierroslukumittari
A vectra kierroslukumittari
A vectra -93 ja ongelmana kierroslukumittarin toimimattomuus. Joku puol vuotta sitten teki ekan kerran ettei käynnistettäessä tapahtunut mitään kierrosluku mittarissa ja kun auton sammutti ja kokeili uudelleen toimi taas normaalisti eikä ole kiukutellut uudelleen. Nyt viikon sisään tehty uudelleen 2 kertaa saman, mutta molemmilla kerroilla heränny kun on ajellu vähän matkaa. Onko tossa mittaristossa jotain tiettyä "tyyppi vikaa" mitä voisi kokeilla korjata? Autoon on joskus edeltävän omistajan toimesta vaihdettu mittaristo muistaakseni samanlaisen ongelman takia, mutta voisin itse kokeilla tota korjata tällä kertaa.
Opel Manta B -77
Opel Corsa A -87 1.2 S
Opel Zafira B -06 Z20LER
Opel Corsa A -87 1.2 S
Opel Zafira B -06 Z20LER
Re: A vectra kierroslukumittari
Itellä on tuossa yks c20letin ecu jolla ei kiekkamittari toimi. Todennäköinen vika löytyi kortilta kun vähän katseli tarkemmin on kaiketi yks vastus ja transistori palanut kuva on muistaakseni tuossa minun projekti topikin vikalla sivulla
ASTRA K SPORTS TOURER INNOVATION PLUS 150 TURBO A
Okei eli vika vois olla ecun päässäkin. Mulla pitäis olla tallilla toinen ecu jota vois kokeilla auttaako tohon.
Opel Manta B -77
Opel Corsa A -87 1.2 S
Opel Zafira B -06 Z20LER
Opel Corsa A -87 1.2 S
Opel Zafira B -06 Z20LER
Ei auttanu ecun vaihto vaan heti lakkas kiekkamittari toimimasta, pikkusen kun läimäytti kojetauluun rupes heti pelittää eli jossain on huono kontakti 
Opel Manta B -77
Opel Corsa A -87 1.2 S
Opel Zafira B -06 Z20LER
Opel Corsa A -87 1.2 S
Opel Zafira B -06 Z20LER