Tuosta täytyy olla eri mieltä.putkikardaani kirjoitti:opelin lähivaloista mulla on semmoinen mielipide ettei rahallakaan saa niihin semmoisa lähivaloja joilla oikeasti näkee ajaa.
Surkeat lähivalot
Re: Surkeat lähivalot
- putkikardaani
- 'Diplomat'

Ihna vapaasti saa olla ihan omaa mieltä. Mutta mulla on pokkaa haukkua omia vehkeitä. 
Jokainen saa tehdä omalle lintalleen ihan mitä haluaa!
Mutta ainahan sen voi myös paalata!
Mutta ainahan sen voi myös paalata!
Tuossa omassa c-vectrassa ei ole kovin häävit lyhyet, mutta johtunee hyvin pitkälle siitä, että molemmat umpiot on saaneet melko tehokkaan hiekkapuhalluksen. Edellisessä c-vectrassa oli kyllä ihan hyvät lyhyet.
entiset
Signum, Vectra C2, Vectra B2, Astra F, Omega A2, Vectra C1, Omega A1
Volvo V70 D5
Volvo V70 D5
Ittellä ollut vähän suunnitelmissa kaikkien muiden suunnitelmien ohella että tuota nii.
Saksasta Xenon umpiot vai onko ne nyt sitte afl umpiot? Ja kaikki anturit yms. että saa toimimaan ne "oikein" niinkun tehtaan ingenjöören on niitten suunnitellu toimivan. Onhan siinä työmaata ensinnäki löytää kaikki osat ja sitte että ne saa asennettua ja toimimaan, mutta näkeepähän sitte ajaa. Itte en omilla työ matkoilla tartte pitkiä valoja kun ensimmäisen 500m kotipihasta isontien risteykseen, mutta eihän sitä ikinä tiedä että mihinkä tulee lähettyä reisuhun ja tarttisko siä sitte parempia valoja.
Saksasta Xenon umpiot vai onko ne nyt sitte afl umpiot? Ja kaikki anturit yms. että saa toimimaan ne "oikein" niinkun tehtaan ingenjöören on niitten suunnitellu toimivan. Onhan siinä työmaata ensinnäki löytää kaikki osat ja sitte että ne saa asennettua ja toimimaan, mutta näkeepähän sitte ajaa. Itte en omilla työ matkoilla tartte pitkiä valoja kun ensimmäisen 500m kotipihasta isontien risteykseen, mutta eihän sitä ikinä tiedä että mihinkä tulee lähettyä reisuhun ja tarttisko siä sitte parempia valoja.
Astra K 1.4T
Ex.
Vectra C2 2.8T
Vectra B2 2.5
Ex.
Vectra C2 2.8T
Vectra B2 2.5
Tässä mun C2 Vectrassa on mielestäni ihan yllättävänkin hyvät halogeeni valot, niin pitkissä kuin lyhyissäkin. Umpion "lasit" on kyllä tosi kirkkaat, joten onkohan alkuperäiset
.
Olisihan bi-xenonit tietenkin ihan oma lukunsa, mutta niitä nyt ei ole.
Opelissa on sentään VALOT kun vertaa niitä yhteen Passattiin (3B) mikä mulla oli joskus. Siihen olisi oikeasti tarvinnut xenonit asentaa. Uudet umpiot (alkuperäisen merkkiset) vähän paransi tilannetta, mutta ei niistä hyviä tullut sittenkään, Lisäpitkät laitoin, mutta sitten lyhyille vaihdettaessa tuntui kuin valot olisi sammutettu kokonaan
.
Olisihan bi-xenonit tietenkin ihan oma lukunsa, mutta niitä nyt ei ole.
Opelissa on sentään VALOT kun vertaa niitä yhteen Passattiin (3B) mikä mulla oli joskus. Siihen olisi oikeasti tarvinnut xenonit asentaa. Uudet umpiot (alkuperäisen merkkiset) vähän paransi tilannetta, mutta ei niistä hyviä tullut sittenkään, Lisäpitkät laitoin, mutta sitten lyhyille vaihdettaessa tuntui kuin valot olisi sammutettu kokonaan
OpCom + VCDS: vikakoodi@gmail.com
Onko sulla kilven takana joku teline? Mulla olis tuollaset samanlaiset tuikut ja 90 asteen kulmaan väännetty pellinpala telineeksi varastos, mutta kun ei niin paljoa oo vielä tarvinnu pitkiä niin ei oo tullu laitettua ja xenon muutos sarjalla saa vielä paremmat noistakin.Rookeri kirjoitti:Ite laitoin Bilteman 9" lisävalot ja kyllä näkee entistä paremmin!
KUVA
Astra K 1.4T
Ex.
Vectra C2 2.8T
Vectra B2 2.5
Ex.
Vectra C2 2.8T
Vectra B2 2.5
Tässä topicissa ei ole mainittu , että joku olisi säätänyt ajovalojen korkeutta umpion korkeussäätöruuvista. Se on se lähempänä auton keskipistettä oleva säätöruuvi umpion takana.
Pimeällä tiellä n. 60 metrin päässä (askelmitalla voi mitata) oleva sopiva tien lähes reunassa oleva kohde... sitten säätää siitä korkeussäätöruuvista niin , että kohde näkyy himmeästi ja myöskin auton eteen lähelle (10-15 metriä) tulee valoa. Itse olen viimeksi säätänyt C2 - Vectran (Xenoneilla) lähivalot näyttämään kauemmas. Ei tullut huomautusta katsastuksessa. Lähes järestään lähivlot näyttävät aivan liian lähelle. Toki eri asia , jos valoteho ei kertakaikkiaan riitä.
Pimeällä tiellä n. 60 metrin päässä (askelmitalla voi mitata) oleva sopiva tien lähes reunassa oleva kohde... sitten säätää siitä korkeussäätöruuvista niin , että kohde näkyy himmeästi ja myöskin auton eteen lähelle (10-15 metriä) tulee valoa. Itse olen viimeksi säätänyt C2 - Vectran (Xenoneilla) lähivalot näyttämään kauemmas. Ei tullut huomautusta katsastuksessa. Lähes järestään lähivlot näyttävät aivan liian lähelle. Toki eri asia , jos valoteho ei kertakaikkiaan riitä.
MB E220 CDI TA Premium Business Luxury -17,MB E220 CDIA PB Sport -11
Ex:InsigniaSTEditBL 2.0 CDTIA -11,InsigniaSTSport 2.0 CDTIA -13,InsingniaSTSport 2.0 CDTIA -14
Ex: VectraC2 1.9 CDTI,VectraB2 Z22SE,VectraA1+A2 C20NE,KadettE 1.6i
Ex:InsigniaSTEditBL 2.0 CDTIA -11,InsigniaSTSport 2.0 CDTIA -13,InsingniaSTSport 2.0 CDTIA -14
Ex: VectraC2 1.9 CDTI,VectraB2 Z22SE,VectraA1+A2 C20NE,KadettE 1.6i
Totta. C-vectran linssiumpio säädetään 1% alenemalla kun sisällä on halogeeni ja 0% kun sisällä on xenon automaattisäädöllä.
Usein autohuolloissa ajovalot säädetään jostain syystä liian alas.
Usein autohuolloissa ajovalot säädetään jostain syystä liian alas.
VW Golf 1.4 TSI -17, VW Passat Variant 2.0Dti -15 , Ex: C-Vectra Caravan Z18XER -06 , Ex: Astra G CC Z16XE -03, Ex:G-Astra Caravan Sport-01 Z22SE, Ex:F-Astra Caravan Sport-94/95 C18XEL, Ex:G-Astra Caravan Elegance-02 Z16XE, Ex:F-Astra Caravan -96 X16SZ
Kyllä nuo monitorin lasipinnat ovat kunnossa.
Kävin tilaamassa korjaamolle ajan ja sanoivat, että kyllä H7 :n pitäisi antaa valoa.
Voipi olla ongelma siinä, että en saanut uutta polttimoa oikein paikoilleen.
Kävin tilaamassa korjaamolle ajan ja sanoivat, että kyllä H7 :n pitäisi antaa valoa.
Voipi olla ongelma siinä, että en saanut uutta polttimoa oikein paikoilleen.