corollaverso-valot
toiset tykkää toiset vihaa.
jos omasta mielestä on hyvät niin sit ne on hyvät.
tuolla on niitä kanssa hintaan 199€
http://www.autovaruste.net/valot/valoopel.htm
jos omasta mielestä on hyvät niin sit ne on hyvät.
tuolla on niitä kanssa hintaan 199€
http://www.autovaruste.net/valot/valoopel.htm
Vectra OPC vagon, Astra j ctdi paku, Astra h GTC, Vectra c sedan.
Mun mielestä noi lexukset on aivan kauheat.Itsekin suunnittelin astraan tollaisia kunnes näin luonnossa. Olen nähnyt melkein kaikkia ooppeleita tuollaisilla,pari 206pösöä,citikoita ja pari bemaria. Yhteenkään eivät ole sopineet vaan antavat todella muovisen riisilookin. Tiedän tasan yhden auton mihin ne sopivat ja se on is200 
-----Zeni-----
"Aluminum, tastes like fear
Adrenaline, it pulls us near"
Pitikin kuitata vielä kutosta. Eivät sovi siihenkään,yhtä irrallisen näköiset kuin jälkiasennetut. Altezzaan nyt tietty siinä missä lexukseenkin.On 2004-02-05 16:35, ata wrote:Entäs Mazda6? Tai Toyota Altezza?On 2004-02-05 14:33, Zeni wrote:
Tiedän tasan yhden auton mihin ne sopivat ja se on is200![]()
-----Zeni-----
itse olen tilannut lexus valot calibraan
en oo varma onko ne nyt niin hienot tosin valot ei oo vielä mulle tullu mutta jos ei oo hienot niin voihan ne aina myydä poiskin
isännältä voi tulla palautetta kun se ei tykkää riisikupeista ja se vaara voi olla että calibra näyttäis noilla valolla aika riisiltä
tosi on että ei ne lexus valot joka autoon sovi vain harvoihin esim. golfi on oikeastaan yks harvoista joihin ne sopii varsinkin kun on tuotteita mistä valita...
en oo varma onko ne nyt niin hienot tosin valot ei oo vielä mulle tullu mutta jos ei oo hienot niin voihan ne aina myydä poiskin
isännältä voi tulla palautetta kun se ei tykkää riisikupeista ja se vaara voi olla että calibra näyttäis noilla valolla aika riisiltä
tosi on että ei ne lexus valot joka autoon sovi vain harvoihin esim. golfi on oikeastaan yks harvoista joihin ne sopii varsinkin kun on tuotteita mistä valita...
Opel Calibra 2.0i 16v -91
Hopea on nopea
Hopea on nopea
Laita kuvaa näytille kun saat valot kiinni!On 2004-02-06 10:28, VEN wrote:
itse olen tilannut lexus valot calibraan
jep ne "kai" pitäs tulla ihan parinviikon sisällä ja eihän siinä asennuksessa aikaa mee se peräluukun lukko mua vähän mietityttää että onko se miten kova hidaste mutta se on sen ajan murhe...
kuvia tulee heti kun saan sitte digikameran lainaan
noista valoista vielä että on sekin "riski" että toimiiko ne muuten auton värin kanssa yhteen mun auto on hopea että mun mielestä vois ehkä toimiakkin..
kuvia tulee heti kun saan sitte digikameran lainaan
noista valoista vielä että on sekin "riski" että toimiiko ne muuten auton värin kanssa yhteen mun auto on hopea että mun mielestä vois ehkä toimiakkin..
Opel Calibra 2.0i 16v -91
Hopea on nopea
Hopea on nopea
-
PatriOotti
- 'Senator'