Vectra B avaimen kaukokeskuslukitus

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
jjvirtan
'Diplomat'
'Diplomat'

Re: Vectra B avaimen kaukokeskuslukitus

Viesti Kirjoittaja jjvirtan »

pugistara kirjoitti: Paljonko maksaa uus avain koodauksineen sun muineen tilpehööreineen ja voinko yleensä saaha uuden avaimen jos edellinen on kahessa osassa.

Tekeekö merkkiliike (esim. Länsiauto) uuden avaimen?

:bonk:
Tekee,kannattaa kysyä hinta sieltä.
C1. Vectra 1.8 GTS
Astra G 1.6 8V
Myyn:2.0 dth moottori osina,myös apulaitteet.
pugistara
'Agila'

Viesti Kirjoittaja pugistara »

Thanks!

Eipä sit muuta ku palkkapäivänä Länsiautoon uutta avainta tilaamaan ettei tarvii kävellä duuniin näillä pakkasilla kauempaa kun on pakko.
korjaamo
'Agila'

Viesti Kirjoittaja korjaamo »

just tilasin länsiautosta kun kadotin avaimet! elikkä avain kaukosäädöllä 137,14e toimitusaika n.viikko + avaimen koodaus 50e!! tätä uuden avaimen koodausta olen yrittänyt selvittää että onnistuuko kotikonstein :banghead:
kadett90
OCF Member 2024
OCF Member 2024

Viesti Kirjoittaja kadett90 »

korjaamo kirjoitti: tätä uuden avaimen koodausta olen yrittänyt selvittää että onnistuuko kotikonstein :banghead:
Onnistuu kun on laitteet siihen.
jjvirtan
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja jjvirtan »

On kyllä aika hintava.Mutta jos teet avaimen itse se menee pääpiirteissään näin,ostat uuden avaimen mekaanisen "terän" jonka lukkoseppä viilaa sopivaksi.Sitten kaukosäätöpulikka ja ajoneston siru,nuo voisi olla käytettyjäkin jotka ohjelmoit Opcomilla autoon sopiviksi,ainakin ajoneston sirun ohjelmointiin tarvit car passin..

korjaamo kirjoitti:just tilasin länsiautosta kun kadotin avaimet! elikkä avain kaukosäädöllä 137,14e toimitusaika n.viikko + avaimen koodaus 50e!! tätä uuden avaimen koodausta olen yrittänyt selvittää että onnistuuko kotikonstein :banghead:
C1. Vectra 1.8 GTS
Astra G 1.6 8V
Myyn:2.0 dth moottori osina,myös apulaitteet.
remedy
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja remedy »

Lainataas tätä ketjua kun mullakin ongelmia keskuslukituksen kaukosäädön kans. Vaihdoin uudet patterit avaimeen mutta en saa ohjelmoitua sitä perinteisesti laittamalla virrat päälle ja painamalla lukitusnäppäintä kuten aikaisemmin. Punainen ledi palaa kirkkaasti ja juuri kävin lukkosepällä joka testasi että avaimesta lähtee signaalia joten mistä lähteä ratkomaan ongelmaa? Vara-avain kyllä toimii vaikka on paljon heikommassa hapessa kuin tää ykkösavain. Lukkoseppä ehdotti ohjelmointia 60e hintaan mutta ei antanut takuuta että lähtee pelittään jolloin mulle ois jääny luu käteen mahdollisesti :o
Vectra B X20DTH -00 Voyage
Vastaa Viestiin