Vectra C:n sisätilan koristelistojen irroitus?

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
G.T.S
'Diplomat'
'Diplomat'

Re: Vectra C:n sisätilan koristelistojen irroitus?

Viesti Kirjoittaja G.T.S »

hudu79 kirjoitti:
ap85 kirjoitti:
G.T.S kirjoitti: Mulle on vaihdettu ja niistä löytyy kuvia tuolta mun auton topicista ja siis kyllä tiedän miten se lähtee pois pitää vain käydä autosta tarkistamassa et osaa neuvoo oikeen järjestyksen!

Ja jos pahvien irroitus tuntuu pahalta hommalta niin kannattaa sit unohtaa ledien vaihto sinne mittaristoon jne. Koska pelkästään siinä ajotietokoneen näytössä on 36kpl pientä lediä ja mittaristossa lisää et melkoinen homma ne tehdä...
Onhan noi siistit. Mistä hommasit ledit? Ja onko noi kaikki samanlaisia ledejä? Tekis kyllä mieli vaihtaa, mutta onhan tossa melkoinen homma. Pelkkä mittaristokin voi näyttää vähän tyhmältä. Taisit laittaa ratissa oleviin nappeihinki?

Tossa hyvä topic valojen vaihdosta--> http://www.opelclubfinland.fi/forum/vie ... it=+vectra
Joo niin on sama kaverihan noi munkin ledini kolvas;)
ap85
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja ap85 »

G.T.S kirjoitti:
ap85 kirjoitti:
G.T.S kirjoitti: Mulle on vaihdettu ja niistä löytyy kuvia tuolta mun auton topicista ja siis kyllä tiedän miten se lähtee pois pitää vain käydä autosta tarkistamassa et osaa neuvoo oikeen järjestyksen!

Ja jos pahvien irroitus tuntuu pahalta hommalta niin kannattaa sit unohtaa ledien vaihto sinne mittaristoon jne. Koska pelkästään siinä ajotietokoneen näytössä on 36kpl pientä lediä ja mittaristossa lisää et melkoinen homma ne tehdä...
Onhan noi siistit. Mistä hommasit ledit? Ja onko noi kaikki samanlaisia ledejä? Tekis kyllä mieli vaihtaa, mutta onhan tossa melkoinen homma. Pelkkä mittaristokin voi näyttää vähän tyhmältä. Taisit laittaa ratissa oleviin nappeihinki?
No ledit tilattiin yhestä elektroniikka liikkeestä espoosta mut vissiin halvemmalla vois saada suoraan kiinasta et noita tais olla sen jotain 2-300 eri mallista lediä et saatiin sopiva kirkkaus et ne maksoi sen reilu 100€ kun noita ostettiin.... Ja joo jos alkaa tekeen niin sit ihan kaikki vaihtoon et mulla just ratin nappulatkin vaihdettu ja samoin katosta ne lamput jne... eli niin sanoen kaikki lamput mitä tossa autossa sisällä on niin on vaihdettu!
yeinternational?? onko kiinasta kukaan suoraan tilannnu. 100 egee on ihan reipas suma mut ymmärtää jos ledei on paljo
Skoda Octavia TDI
G.T.S
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja G.T.S »

ap85 kirjoitti:
G.T.S kirjoitti:
ap85 kirjoitti:

No ledit tilattiin yhestä elektroniikka liikkeestä espoosta mut vissiin halvemmalla vois saada suoraan kiinasta et noita tais olla sen jotain 2-300 eri mallista lediä et saatiin sopiva kirkkaus et ne maksoi sen reilu 100€ kun noita ostettiin.... Ja joo jos alkaa tekeen niin sit ihan kaikki vaihtoon et mulla just ratin nappulatkin vaihdettu ja samoin katosta ne lamput jne... eli niin sanoen kaikki lamput mitä tossa autossa sisällä on niin on vaihdettu!
yeinternational?? onko kiinasta kukaan suoraan tilannnu. 100 egee on ihan reipas suma mut ymmärtää jos ledei on paljo
no hudu79 on vissiin suoraan tilannut et se varmasti niistä tietää enemmän.
HraBeigeV6
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja HraBeigeV6 »

Nyt kalvoa edukkaasti, näemmä loppuunmyynti! -> http://www.octane-styling.fi/index.php
Nile_
OCF Member
OCF Member

Viesti Kirjoittaja Nile_ »

G.T.S kirjoitti:Irroitat ovi pahvit ensiksi ja sitten sieltä takaa ne saa pieniä klipsuja painamalla työnnettyä ulos...
Noinhan ne ei kyllä lähde, vecussahan on tollaset muovitapit jotka on sulatettu sit kiinni.. ja niitä on sit heti monta! :banghead:

ELI.. Onko näitä kukaan yrittännytkään ikinä irrottaa et ne vielä sais takaisinkin...? :roll:
Signum 2.0t -03
Omega B2 Caravan 3.0 V6 sport -00
Kadett d 5d farkku 1.8 ohc -84
MB Sprinter w906 315 CDi -09
Vastaa Viestiin