no eipäs ollut vaikeaa...
-
-Petsku-
- OCF Member 2016
- Viesti:
On 2004-02-09 08:07, warmari astra wrote:Samoin tein minäkin ja reissu meni ihan hyvin, ei ollut mitään konflikteja vaikka matkaakin oli reilu 10 kilometriä...On 2004-02-08 21:20, Luu wrote:Itse ajelin konttorille rauhallisin mielin katsastamattomalla autolla kun olin etukäteen varannut ajan sinne.On 2004-02-08 20:53, |Niksu| wrote:
Ei muuten todellakaan saa ajaa ilman siirtokilpiä tämä oli paikallisen poliisin ja katsastusa-aseman mielipide..
<font size=-1>[ This Message was edited by: warmari astra on 2004-02-09 08:08 ]</font>
Kuten tossa edellä jo totesin niin mullekki sanottiin katsastus konttorilta että saa tulla kunha on ilmottanu tulostaan ja varannu ajan.
Itse soitin myös konttorille ajan ja sain ajaa katsastamattomalla autolla sinne, ei mennyt katsastus läpi mutta inssi antoi sellaisen lapun et ku tuun seuraavan kerran yrittään niin ei tarvi uutta aikaa-->> lapussa lukee, katsastuksessa hylätty ajoneuvo saadaan siirtää katsastustarkoituksessa katsastusasemalla xx.xx.xxxx päivään mennessä..
Jotenki noin se meni
Jotenki noin se meni
[*] www.alustasarja.fi [*]
[*] www.fabix.fi [*][/b]
[*] www.fabix.fi [*][/b]