MV6 käy ICV letku irti tyhjää, ei muuten? [KORJATTU]
MV6 käy ICV letku irti tyhjää, ei muuten? [KORJATTU]
Eli mikäs tässä ny mättää, ottaa sen paksun letkun irti imuputkesta mikä menee ICV ni käy tyhjää 900 rpm tjsp, muuten ei ollenkaan.
Kliineriä ruiskittu jokapaikkaan eikä hirveetä havaintoo kyllä imuvuodosta mun mielestä.
Kliineriä ruiskittu jokapaikkaan eikä hirveetä havaintoo kyllä imuvuodosta mun mielestä.
Re: MV6 käy ICV letku irti tyhjää, ei muuten?
Mikä tahansa itse aiheutettu imuvuoto tuntuu mahdollistavan tyhjäkäynnin, eli käy ihan saatanan rikkaalla? Hajukin kyllä viittaa täysin siihen kun ihan silmiä kirvelee...
OT: mikä helvetti on ICV? 
Vectra B X25XE Sport -98, Vectra A C25XE CDX -94 ja Ascona C C20NE Irmscher Sprint -87 (projekti)
Vuokraan V6-jakohihnanvaihtotyökalusarjaa
Vuokraan V6-jakohihnanvaihtotyökalusarjaa
idle control valve -> tyhjäkäyntisäädin eli -venttiili
Astra-F MV6 -94
Muut kulkineet: Audi A4 2.0TFSI Quattro -13, BMW 116i -07, Honda CBR600F -89
Muut kulkineet: Audi A4 2.0TFSI Quattro -13, BMW 116i -07, Honda CBR600F -89
Kävin testerissä pyörähtää tolla ja lambdat näytti käytännössä kokoajan 0.8-0.9V, muuten oli kaikki arvot suht kohillaan ja mitä piti.
Epäilykset kohdistuu tarvike lambdoihin sit, tilasinpa alkuperäset sit, on tää niin ihanan halapaa!
Epäilykset kohdistuu tarvike lambdoihin sit, tilasinpa alkuperäset sit, on tää niin ihanan halapaa!
Nyt sit taas sytty valo aivoissa joka sano että olin lukevinani ettei lambdat säätelis seosta kylmänä?
Eli pitäishän se kylmänä lähtee käyntiin mutta mun mielestä kun ei...
Eli pitäishän se kylmänä lähtee käyntiin mutta mun mielestä kun ei...
Lambda tai lambdat oli paskana, ne vaihettu ni nyt selvis että MAF on myös paskana.
Auto toimii "hyvin" kun MAF piuha on irti, eilen ei toiminu edes piuha irrotettuna. Huomenna se siis vielä tilaukseen...
Auto toimii "hyvin" kun MAF piuha on irti, eilen ei toiminu edes piuha irrotettuna. Huomenna se siis vielä tilaukseen...
Re: MV6 käy ICV letku irti tyhjää, ei muuten? [KORJATTU]
Noh...
Otin tossa kuvia MAFfin kotelosta että saa huomiseks numerot millä tilata osia sit.
Tossa sit lähettelin isukille kuvat kanssa numeroista ja siinä vaiheessa tajusin: SE VITUN NUOLI OSOTTAA YLÖSPÄIN. Kun se pitäis osottaa ilmavirran suuntaan...
Eiku MAF kotelo ympäri ja vittu sehän toimii kun ajatus.
Otin tossa kuvia MAFfin kotelosta että saa huomiseks numerot millä tilata osia sit.
Tossa sit lähettelin isukille kuvat kanssa numeroista ja siinä vaiheessa tajusin: SE VITUN NUOLI OSOTTAA YLÖSPÄIN. Kun se pitäis osottaa ilmavirran suuntaan...
Eiku MAF kotelo ympäri ja vittu sehän toimii kun ajatus.
-
1,2sorsa
- OCF Member 2024

Pääasia että homma selvisi.
EL-50448 ja op-com keskipohjanmaa
-frontera B, corsa B,E, Vectra C. Meriva OPC
-frontera B, corsa B,E, Vectra C. Meriva OPC
Kieltämättä vähän hyvä mieli tuosta kyllä tuli kun 2 viikoo tutkinu ja ihmetelly ja vaihellu osia tohon että sais sen kuntoon...1,2sorsa kirjoitti:Pääasia että homma selvisi.