Millaisen Opelin bongasit liikenteessä
-
irYobYetaMis
- OCF Yhteyshenkilö

Re: Millaisen Opelin bongasit liikenteessä
Niin otin pois taas kun lumi alkoi jälleen kerran ja vaimo yö vuorossa.
Mennään noilla nykyisellä nyt (kitkat) niin kauan kuin vanne päätös tehty.. metzit myynissä.. katotaan miten menee
Mennään noilla nykyisellä nyt (kitkat) niin kauan kuin vanne päätös tehty.. metzit myynissä.. katotaan miten menee
Vuoden foruumilainen 2017, 2018
Formulatietäjä 2014
Formulatietäjä 2014
Leppävirralla tuli vastaan sininen A kadetti
ASTRA K SPORTS TOURER INNOVATION PLUS 150 TURBO A
Arden blue Opc zaffe kuopion prisman liikennevaloissa.
Insignia Hatchback A20DTE
- timok
- OCF Luisukunkku 2012

- Viesti:
Ettei olis ollu musta sedanmarqus kirjoitti:Perjantaina Länsisataman parkissa harmaa OPC Insignia clubin tarroilla ja kilvenpohjilla
vain pöhlöt ajaa Opelilla ja Volvolla......
mä taidan olla pöhlö
voi vi**u ja mersukin vielä... ja mites V8 Scania tähän liittyy.
mä taidan olla pöhlö
voi vi**u ja mersukin vielä... ja mites V8 Scania tähän liittyy.
Sedan kyllä mutta auto ois ollu mustatimok kirjoitti:Ettei olis ollu musta sedanmarqus kirjoitti:Perjantaina Länsisataman parkissa harmaa OPC Insignia clubin tarroilla ja kilvenpohjillamukamas opc
Keulan ohi kävelin ja mulkasin. Täytyy käydä Spectsaverssillä
Kaikenlaista harmia......
-20 Focus 1.5 Ecoboost & -22 E-bike
-20 Focus 1.5 Ecoboost & -22 E-bike
Kullan värinen C Vectra GTS kärkkäisellä ylivieskassa.. Jokku 5puola vanteet
bmw 316d -13
Volvo s40 -05 2.4 iacdtic summum ymmym kinetic Edition awd
Volvo s40 -05 2.4 iacdtic summum ymmym kinetic Edition awd
Mustan Opel Amperan kaupan pihalle kurvasi. Heti meni tajuta mikä siihen ajoi, eipä ole aiemmin huomannu liikenteessä.
Entiset
Sininen Vectra OPC bongattu Toijalassa tänään.
Helsingis nähty Arden Blue Zafira Kallion suunnilla eilen.
Astra K 1.4T
Ex.
Vectra C2 2.8T
Vectra B2 2.5
Ex.
Vectra C2 2.8T
Vectra B2 2.5
Ei ollut vissin mun auto mutta samalla kadulla töissäRookeri kirjoitti:Ei se Tepon ole? C1 vai C2?jartsa63 kirjoitti:Turussa joka ke ja to aamuisin kattelen kun sama musta farkku C Vectra on parkissa rieskalähteentiellä, tai oikeastaan siellä yhdellä sisäpihalla.
Enne auraa motarin jälkeen turusta päin? Mentiin Merivalla silloin iltapäivällä Valkeakoskelle niin vois olla että olin minäKristianR kirjoitti:Madallettu arden blue meriva opc isoilla pyörillä virttaalle päin menossa, tietyömaan jälkeen. Ite tulin mustalla coupe astralla vastaan
Oliko sulla merivassa ne oz vanteet ja tosi matalalla?Teppo kirjoitti:Enne auraa motarin jälkeen turusta päin? Mentiin Merivalla silloin iltapäivällä Valkeakoskelle niin vois olla että olin minäKristianR kirjoitti:Madallettu arden blue meriva opc isoilla pyörillä virttaalle päin menossa, tietyömaan jälkeen. Ite tulin mustalla coupe astralla vastaan
Astra coupe 2005 2.2 16v
Speedster 2001 2.2 0794
Speedster 2001 2.2 0794
Juu O.Z. 18" vanteet ja BC Raicing alusta sopivalla korkeudellaKristianR kirjoitti:Oliko sulla merivassa ne oz vanteet ja tosi matalalla?Teppo kirjoitti:Enne auraa motarin jälkeen turusta päin? Mentiin Merivalla silloin iltapäivällä Valkeakoskelle niin vois olla että olin minäKristianR kirjoitti:Madallettu arden blue meriva opc isoilla pyörillä virttaalle päin menossa, tietyömaan jälkeen. Ite tulin mustalla coupe astralla vastaan
Joo tosta ei voi erehtyä kun sen näkee liikenteessäTeppo kirjoitti:Juu O.Z. 18" vanteet ja BC Raicing alusta sopivalla korkeudellaKristianR kirjoitti:Oliko sulla merivassa ne oz vanteet ja tosi matalalla?Teppo kirjoitti:Enne auraa motarin jälkeen turusta päin? Mentiin Merivalla silloin iltapäivällä Valkeakoskelle niin vois olla että olin minäKristianR kirjoitti:Madallettu arden blue meriva opc isoilla pyörillä virttaalle päin menossa, tietyömaan jälkeen. Ite tulin mustalla coupe astralla vastaan
Astra coupe 2005 2.2 16v
Speedster 2001 2.2 0794
Speedster 2001 2.2 0794
No joo ei ole kyllä tullut viellä toista vastaan samoilla vanne leveyksilläKristianR kirjoitti:Joo tosta ei voi erehtyä kun sen näkee liikenteessäTeppo kirjoitti:Juu O.Z. 18" vanteet ja BC Raicing alusta sopivalla korkeudellaKristianR kirjoitti:Oliko sulla merivassa ne oz vanteet ja tosi matalalla?Teppo kirjoitti:Enne auraa motarin jälkeen turusta päin? Mentiin Merivalla silloin iltapäivällä Valkeakoskelle niin vois olla että olin minäKristianR kirjoitti:Madallettu arden blue meriva opc isoilla pyörillä virttaalle päin menossa, tietyömaan jälkeen. Ite tulin mustalla coupe astralla vastaan