Vikakoodi C321B Z22Xe koneisessa ompussa(ei aktiivinen). Tähän koodiin en ole löytänyt netistä selitystä, joten tietäiskö joku? Koodit luettu torque-kännykkäsoftalla.
P0101 ja P0171 kummittelee myös.
P0101 Mass or Volume Air flow Circuit Range/Performance Problem
P0171 System Too Lean (Bank 1)
Lambdaa on pitemmän ajan silloin tällöin valitellut, mutta toi P0101 koodi oli uutta. Ilmamassamittari voi vaikuttaa lambdan arvoihin, mutta voiko lambda vaikuttaa ilmamassamittarin-arvoihin(ECU:n laskennan kautta tai jotenkin)?
Kevään aikana on pari kertaa vikavalon sytyttänyt, mutta nollauksen jälkeen on pysynyt poissa.
tuntematon vikakoodi ja pari muuta.
tuntematon vikakoodi ja pari muuta.
Ex Opel Kadett 1.6i -91, Opel Omega 2.0 GL -92, Omega 2.2 -02 STW.
Insignia sport tourer 2.0cdti 4x4 2015
Re: tuntematon vikakoodi ja pari muuta.
Mulla edellinen kiesi valitteli tota laihalla käymistä kans, lambdan arvo oli vituillaan samasta syystä ja pomppas leimalla päästöistä. Riitti ku putsas maffin, oli aika paskanen.
Insignia Hatchback A20DTE
Re: tuntematon vikakoodi ja pari muuta.
C0321 Transfer Case Lock Circuit
Tuommonen selitys löytyi eräästä pdf:stä.
Osaako kukaan sanoa mitään? Neliveto autoihin jotain selityksiä löysin tuolle koodille.
Ilmamassamittarin oon putsannut sille soveltuvalla spraylla. Puhtaan näköinen se oli ennen putsausta.
Tuommonen selitys löytyi eräästä pdf:stä.
Osaako kukaan sanoa mitään? Neliveto autoihin jotain selityksiä löysin tuolle koodille.
Ilmamassamittarin oon putsannut sille soveltuvalla spraylla. Puhtaan näköinen se oli ennen putsausta.
Ex Opel Kadett 1.6i -91, Opel Omega 2.0 GL -92, Omega 2.2 -02 STW.