F Astran tuulilasit

Tekniikka-aiheinen keskustelu moottoriin liittyvistä asioista.
Moottorinohjaus, toiminta, tyyppivikoja, korjauksia, jne...
Älä laita tänne kysymyksiä virittämisestä, sillä niille on olemassa oma alueensa.
Vastaa Viestiin
Ranze
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja Ranze »

Onko tämä kyseinen auto tosiaan maineensa väärti.. Olen kuullut että tuulilasi voi mennä halki moniakin kertoja vuodessa halki.. Ilmeinen ominaisuus eikä vika?

Omassa on jo puoleen väliin halki ja vaihto siis tulevaisuudessa edessä..

Onko muilla kokemuksia lasien kestävyydestä ko. mallissa? Aiemmin olin tottunut siihen että lasi vaihdetaan silloin kun se tulee naarmuiseksi tai muuten mekaanisesti rikkoutuu. Mutta eihän tuolla vauhdilla kerkeä paljon naarmuille mennä...
astronomi
'Kapitän'
'Kapitän'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja astronomi »

Jaahans enpä ole moista ikinä kuullut. Omassa astrassani on alkuperäinen lasi eikä ole yhtään halkeamaa (vm. -93) ja vuodesta -98 on ollut tiukka alusta alla eikä tuo lasi oo ollu moksiskaan. Epäilisin että sulla on lasi asennettu vitulleen tai sit sulla on kori kiero jos muka itsestään tuulilasi rikkoutuu.
JS
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja JS »

Porukoitten Astrasta on kerran hajonnu lasi...Kortti oli ollut n. viikon ja kunm tulin kaverin tallista(kerrostalon alla oleva halli) niin,kappas vaan,reebokin kuva lasissa..:wink:Oli pojilla hommaa taas laitella tiivisteitä..(ei ollut merkkiliike,eräs nimeltämainitsematon liike joka mainostaa itseään NIIN hyväksi:))Nyt on lasi taas "toiminut"...Astra vm.-97
mr
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja mr »

Kerran vaihdettu kun itse rikoin...
Ranze
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja Ranze »

Auton pitäisi olla kolaroimaton. Lasi on vaihdettu ties missä.. edellisen omistajan aikaan.

Onneksi tuo lasiliike on tuossa aivan työpaikan vieressä. Voi käydä vaikka joka ruokatunti antamassa palautetta jos tössivät vaihdon...
Vastaa Viestiin