B Vectran ovipahvit (alaosat)

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Vastaa Viestiin
Miro.Simounen
OCF Member 2017

Viesti Kirjoittaja Miro.Simounen »

niin lähteekös noi helpostikin irti, pitäs viikonloppuna noita soittimia varmaan uhmetellä. Ei viittis alkaa väkisin repiin :smile:

tuo vissiin on samaan tyyliin kiinni kuin muissakin opeleissa, sellasilla pienilla "nastoilla" olenko oikeasssa.?
nooppeli98
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja nooppeli98 »

Ovi pahvit ovat kiinni ruuveilla ja niillä nipsuilla. Nopea ja helppo ottaa kokonaan pois, mutta älä tee kylmässä. Eli peilikolmio kammeta pois ja siellä on yksi ruuvi, käsikahvan kumipinta pois ja sitten kahvan muovi osa pois jonka alta paljastuu yksi ruuvi. Sitten pahvin alareunasta ruuvit auki. Niin ja diskantti verkon alla on yksi ruuvi. Tarkasti en muista montako ruuvia per ovi on kun syksyllä viimeksi otin pois.
Miro.Simounen
OCF Member 2017

pitää varmuuden vuoksi hakee pussillinen niitä kiinnikkeitä opelila :smile: niitä menee aina muutama psa:ksi
Black Diamond
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Black Diamond »

Kannattaako koko ovipahvia irroittaa?

Ota vaan se kaiuttimen suoja pois,ja laita uusi kaiutin tilalle.Säästyy monelta vaivalta...sillain mä ainakin vaihdoin joskus.
nooppeli98
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja nooppeli98 »

Jos pelkän kajarin vaihdat niin kannattaa kokeilla pelkällä verkon irroituksella, itse irroitin pahvit koska laitoin äänieristystä/tiivistystä ja suotimet oviin.
Miro.Simounen
OCF Member 2017

On 2004-02-12 12:03, nooppeli98 wrote:
Jos pelkän kajarin vaihdat niin kannattaa kokeilla pelkällä verkon irroituksella, itse irroitin pahvit koska laitoin äänieristystä/tiivistystä ja suotimet oviin.
sama homma olis tehtävä :smile:
Vastaa Viestiin