Miten olette asentaneet kännykkätelineen B1-mallin Omegaan? B-Vectraan sai merkkiliikkeestä kätevän tuen joka napsautettiin kojelaudan reunoihin kiinni ja siihen sai puhelimen telineen sitten ruuvattua.
Omegaan ei vastaavaa näyttänyt saavan joten vinkit olisi tervetulleita. Reikiä en viitsisi ihan heti alkaa kojelautaan tekemään.
--
Aika - MV6
Miten kännykkäteline B1 Omegaan?
Kyllä omegaankin saa valmiita telineitä johon sitten autosarjan voi kiinnittää. Minun autossa oli ennen hands free mutta ei tukenut puhelintani niin otin sen pois. Puhelimen tukiraura oli kiinni tuulettimen ja keskipanaalin välissä, toivottavasti älysit
Jos jotain kiinnostaa nokian hands free 5000 ja 6000 sarjan puhelimelle niin mulla olisi sellainen myynnissä.
BMW e39
EX Opel Omega 2.5V6 -97
EX Opel Omega 2.5V6 -97
Ahaa, eli kuulostaa ihan samanlaiselta kuin vecun teline. Eli tulee keskikonsolin tuuletusaukkojen eteen, kiinni tuuletusaukon ylä- ja alareunasta.
Kiitos tiedosta, pitää käydä kysymässä myöhemmin uudelleen. Ja se vecunkin teline on vielä kokeilematta, jos vaikka kävisi Omegaan.
--
Aika - MV6
[/quote]
Kiitos tiedosta, pitää käydä kysymässä myöhemmin uudelleen. Ja se vecunkin teline on vielä kokeilematta, jos vaikka kävisi Omegaan.
--
Aika - MV6
[/quote]
Joo en ajatellut ihan loppuun astiOn 2004-02-13 01:19, TJT wrote:Ei istu kaikki 5000 ja 6000 sarjan luurit samaan autosarjaan.On 2004-02-12 17:05, Ricky wrote:
Jos jotain kiinnostaa nokian hands free 5000 ja 6000 sarjan puhelimelle niin mulla olisi sellainen myynnissä.
BMW e39
EX Opel Omega 2.5V6 -97
EX Opel Omega 2.5V6 -97