Hain tänään spoilerin maalaamosta ja nyt tuli sellanen juttu mieleen että koska siihen saa lyödä vahan pintaan? Joskus kuullut sellaista juttua et ei sais vahata pariin viikkoon et maalipinta ei kuulemma tykkäis.
Piti kysästä mutku ei ollu itse maalari paikalla vaan sen joku "sihteeri" mikä ei tienny mistään mitään, kuitinkin sai tosissaan kinua vaikka oli sovittu kuitillinen hinta.
On 2004-02-13 21:38, JJ wrote:
yleensä kun auto on maalattu yliasti niin auton voi vahata n. 3 viikon jälkeen maalauksesta.
Juuri näin. Itse olen joskus jostain lukenut, että kuukauden päästä maalauksesta on turvallista vahata. Maalihan kyllä kuivuu melko nopeasti - uunittaen jopa muutamassa tunnissa - mutta se kuivunutkin maalipinta "hengittää" ja "kovettuu" vielä sen pari kolme viikkoa. Kuukausi on sikäli turvallinen aika, että se ns. sallii vähemmän optimaaliset maalisekoitukset ja maalausolosuhteet.
Do You Think I'm Driving Like A Grazy ? Yeah, I Think So Too !
ehkä siltikin saattaisi kannattaa vahata sellasella ns. uuden auton vahalla, se ei ole aivan niin ärtsyä kuin normaalit vahat, mutta jokanen tekee niinkuin tykkää