Digimittariston värin vaihto
Itse vaihdoin tossa syksyllä senuun värin.
Homma toimii niin että purat sen mittariston ja irroitat LCD paneelin. Sen takaa löytyy valkoinen muovi.Kalvo laitetaan muovin ja paneelin väliin.
Itse käytin tv kuvauksissa käytettävää valoheittimen kalvoa, muta eiköhän siihen muitakin vaihtoehtoja ole.
Kokeilin ledejä mutta ei ne oikeen toimi tossa digimittaristossa.
Tossa jotain kuvia projektista.

Homma toimii niin että purat sen mittariston ja irroitat LCD paneelin. Sen takaa löytyy valkoinen muovi.Kalvo laitetaan muovin ja paneelin väliin.
Itse käytin tv kuvauksissa käytettävää valoheittimen kalvoa, muta eiköhän siihen muitakin vaihtoehtoja ole.
Kokeilin ledejä mutta ei ne oikeen toimi tossa digimittaristossa.
Tossa jotain kuvia projektista.

Manta B 2.2 TIC / Astra H STW
Ei se kalvo oo millään kiinni. Sehän jää sen lasisen LCD paneelin la taustakehikon väliin.On 2004-02-12 21:37, Matis wrote:
Sul o ajettu about samanverran ku mä Omenalla =) Onko Omegoissa ja Senuissa samat vakiovärit? Millä kiinnitit tuon kalvon? On muuten nätin näkönen mun mielestä nyt toi sun mittaristos!![]()
Tuota ajattelinkin. Mutta laitanko siniset ledit vai kirkkaat polttimot? Omat polttimot on kyllä about 10v vanhat
joten uudetkin vois auttaa asiaa.
http://www.blue-lcd.de/bluelcd/Bilder/G ... 70008a.jpg
Ja miten linkin mukaiset valkoiset numerot saa toteutettua? aika iso homma leikellä reiät kalvoon
<font size=-1>[ This Message was edited by: Hegster on 2004-02-16 21:01 ]</font>
http://www.blue-lcd.de/bluelcd/Bilder/G ... 70008a.jpg
Ja miten linkin mukaiset valkoiset numerot saa toteutettua? aika iso homma leikellä reiät kalvoon
<font size=-1>[ This Message was edited by: Hegster on 2004-02-16 21:01 ]</font>
-
blueranger
- 'Senator'

- Viesti:
No joo sori nyt tosta kuvan koosta (arvasin että siitä tulee sanomista). Otan aina kuvat mahdollisimman isona ja kun liitin kuvat tohon postaukseen niin oli vähän kiire enkä kerenny niitä muokkaamaan.
Ja Hegsterille tiedoksi että ledit ei toimi digimittariston kanssa. Alkuperäiset valot kun on halogeenit ja aivan pirun kirkkaat niin ei pikku ledi siihen valomäärään pysty. Kokeilin itsekin eri sinisen vaihtoehtoja mutta järkevää lopputulosta ei saanut aikaiseksi joten päädyin punaiseen. Lafka josta ostin kalvon on nimeltään Film magica Helsingissä.
Ja Hegsterille tiedoksi että ledit ei toimi digimittariston kanssa. Alkuperäiset valot kun on halogeenit ja aivan pirun kirkkaat niin ei pikku ledi siihen valomäärään pysty. Kokeilin itsekin eri sinisen vaihtoehtoja mutta järkevää lopputulosta ei saanut aikaiseksi joten päädyin punaiseen. Lafka josta ostin kalvon on nimeltään Film magica Helsingissä.