Heips! Mulla on Saksasta uitettu Astra Cabrio. Kyselisinkin; " Onko kellään ja onko toiminu? Mulla toimii moitteettomasti. Löytyykö mistään osia, jos tarve?".
Sähköpostia voi heitellä osoitteeseen villes@hotmail.com
Astra Cabriolet asiaa..
Mulla on ollut kohta pari vuotta -95 avo eikä siinä mitään ihmeitä ole ollut. Sähkökatto ja muutkin lelut toimii kohtuu asiallisesti. Kori vaan on aika pehmenevää sorttia, ainakin tuo minun yksilö. viime talvena siihen joutui jo hitsaamaan lappua helmaan ja toiseen takakaareen. Eli ruostesuojausta kannattaa kyllä miettiä. Hyvin niihin on avon orggisosiakin saanut, jokaisen hinnan joutuu vaan aina katsomaan Opelilla Saksan koneelta, kun yllättäen osia ei ole näihin juurikaan myyty kun autoja on ollut tosi harvassa.
-
villes
Kiitti viestistä.Toi mun on -93 2,0 116hp. Matkaa on mittarissa 164 tkm. Aika hyvä historia oli ostettaessa ja hintakin oli kohtuullinen. Onks sulla joku web-site mistä löytyy osia. Tarttisin etummaisen tiivisteen kattoon. Laite toimii muuten hyvin. Mulla ympärivuotisessa käytössä. Menee keväällä ruostesuojaukseen.
Kannattaa ensin kysyä Opelilta tuota tiivistettä, ei maksa välttämättä paljoa. Itse tilasin uuden kattokankaan hollannista http://www.cabrio-partner.nl , josta sai tosi asiallisen kangaskaton kohtuu asialliseen hintaan. Sieltä olisi saanut myös sisäverhoukset ym joten jos Opelilta sitä ei saa niin tuolta siihen voi apua saada.