Corsan kytkimen säätö
Corsan kytkimen säätö
Opel corsa vm-98 1.4koneella. Kun vapautan kytkimen ylöspäin 1-2cm niin auto ampasee liikkeelle. Tarvis varmaan kiristää vaijeria? olisko jollain mitta ratista polkimeen mikä pitäis olla. Nyt poljin on alempana kuin jarrupoljin.
Re: Corsan kytkimen säätö
Kytkinpoljin ei saa olla alempana tai edes samalla tasalla kuin jarrupoljin.
Mittaus keskeltä kytkinpoljinta ratin kehän puoliväliin polkimen ollessa lepotilassa. Sama mittaus kytkinpolkimen ollessa painettuna pohjaan.
Mittaustulosten ero 126 - 132 mm.
Mittaus keskeltä kytkinpoljinta ratin kehän puoliväliin polkimen ollessa lepotilassa. Sama mittaus kytkinpolkimen ollessa painettuna pohjaan.
Mittaustulosten ero 126 - 132 mm.
MB E220 CDI TA Premium Business Luxury -17,MB E220 CDIA PB Sport -11
Ex:InsigniaSTEditBL 2.0 CDTIA -11,InsigniaSTSport 2.0 CDTIA -13,InsingniaSTSport 2.0 CDTIA -14
Ex: VectraC2 1.9 CDTI,VectraB2 Z22SE,VectraA1+A2 C20NE,KadettE 1.6i
Ex:InsigniaSTEditBL 2.0 CDTIA -11,InsigniaSTSport 2.0 CDTIA -13,InsingniaSTSport 2.0 CDTIA -14
Ex: VectraC2 1.9 CDTI,VectraB2 Z22SE,VectraA1+A2 C20NE,KadettE 1.6i
-
1,2sorsa
- OCF Member 2024

Re: Corsan kytkimen säätö
Voi olla kulunut levy ja ottaa kytkin pohjasta.
Itse olen säätänyt vaijerin niin että konehuoneen puolella saa käännettyä kytkinhaarukkaa niin että siinä on hieman tyhjåliikettä ettei vastaa painelaakeriasetelmaan
Itse olen säätänyt vaijerin niin että konehuoneen puolella saa käännettyä kytkinhaarukkaa niin että siinä on hieman tyhjåliikettä ettei vastaa painelaakeriasetelmaan
EL-50448 ja op-com keskipohjanmaa
-frontera B, corsa B,E, Vectra C. Meriva OPC
-frontera B, corsa B,E, Vectra C. Meriva OPC