Hyvin se 1.0T kilsoja rullaa

Aika hyvin on tullut kilometreja
Lähtisköhän se samalla tavalla kuin farmaristakin, eli etunurkan alta kiinni ja pirun lujaa veto ylöspäin..?
Mä nostin varmaan pari vuotta sitten kierroksen verran valoja.James Bond kirjoitti: 04 Loka 2019, 10:23 Itse nostin kanssa valokuviota matrix ledeistä yhden kierroksen verran, näytti sen verran alas noi valot tehtaan/huollon jäljiltä. Ollut vuoden verran uusissa säädöissä, eikä vielä ole ketään vilkutellut valoja häkäisyn merkiksi. Nyt valaisee tienoon paljon paremmin niin lyhkäsillä kuin pitkillä.
Asiaan liittyen,kävin tänään " leimauskonttorilla " ja kysyin,että voitaisko kattoa valojen suuntaus.Sattui olemaan tyhjä väli,joten suuntaus katottiin,sen suuntauslaitteen mukaan ne on just kohdallaan,mutta mun mielestä ne näyttää ALAS ?jaripk kirjoitti: 07 Loka 2019, 21:08Mä nostin varmaan pari vuotta sitten kierroksen verran valoja.James Bond kirjoitti: 04 Loka 2019, 10:23 Itse nostin kanssa valokuviota matrix ledeistä yhden kierroksen verran, näytti sen verran alas noi valot tehtaan/huollon jäljiltä. Ollut vuoden verran uusissa säädöissä, eikä vielä ole ketään vilkutellut valoja häkäisyn merkiksi. Nyt valaisee tienoon paljon paremmin niin lyhkäsillä kuin pitkillä.
Käytin auton kesällä katsastuksessa.
Ei huomautusta valoista.
Ajatuksena on nostaa vielä hiukan valoja.
Odotteleppa seuraavaa valojen ruuvaajaa tulevan vastaan niin tiedät miksi ne omasi nyt on niin kuin niiden kuuluu ollakin. Idea ei ole häikäistä vastaantulijaa vaan valaista tietä, ei ilmaa nokan päällä. Ne valot kyllä näyttää ihan sinne mihin pitääkin. Pitkät erikseen, niistä ei ole haittaa kuin rekkakuskeille joiden oma ajokki on osin vielä kukkulan takana eikä valot näy. Ei tajua Astra vaihtaa pois ennenkuin näkee vastaantulijan valot vaikka koppi jo näkyykin.arpe kirjoitti: 07 Loka 2019, 21:28 Asiaan liittyen,kävin tänään " leimauskonttorilla " ja kysyin,että voitaisko kattoa valojen suuntaus.Sattui olemaan tyhjä väli,joten suuntaus katottiin,sen suuntauslaitteen mukaan ne on just kohdallaan,mutta mun mielestä ne näyttää ALAS ?
Antoiko sen jonkin " merkin " ennen kuin noi nokka-akseleiden solenoidit meni ?JP_Vette kirjoitti: 07 Loka 2019, 10:02 Nokka-akselien solenoidit meni melko samaan aikaan, eli tasasen huonolaatuset oli. Toinen hajos just takuun puolella ja toinen heti takuun jälkeen. Mut ihan laajasti käytettyjä osia ne on, ei tän koneen omia speciaaleja. Kaiketi... Muuta ei oo koneelle tehty.
Eikös Fordin jäähdytysongelmat ole hajoava paisari? Ei siis koneen vika, vaan paisuntasäiliön...
Kaiketi noinics kirjoitti: 08 Loka 2019, 20:04Odotteleppa seuraavaa valojen ruuvaajaa tulevan vastaan niin tiedät miksi ne omasi nyt on niin kuin niiden kuuluu ollakin. Idea ei ole häikäistä vastaantulijaa vaan valaista tietä, ei ilmaa nokan päällä. Ne valot kyllä näyttää ihan sinne mihin pitääkin. Pitkät erikseen, niistä ei ole haittaa kuin rekkakuskeille joiden oma ajokki on osin vielä kukkulan takana eikä valot näy. Ei tajua Astra vaihtaa pois ennenkuin näkee vastaantulijan valot vaikka koppi jo näkyykin.arpe kirjoitti: 07 Loka 2019, 21:28 Asiaan liittyen,kävin tänään " leimauskonttorilla " ja kysyin,että voitaisko kattoa valojen suuntaus.Sattui olemaan tyhjä väli,joten suuntaus katottiin,sen suuntauslaitteen mukaan ne on just kohdallaan,mutta mun mielestä ne näyttää ALAS ?
Ymmärrän kyllä miksi se näyttää oudolta omiin silmiin, itselläkin meni aikaa tottua kun vanhat tuikut vaihtui auton mukana parempiin. Kyllä ne silti valaisee.
Vikavaloa ja pudotti tehon. Yleensä uudelleenkäynnistyksen jälkeen pääsi taas päivän ongelmitta. Vikakoodi tuli erkseen pako- ja imunokista.arpe kirjoitti: 09 Loka 2019, 02:07Antoiko sen jonkin " merkin " ennen kuin noi nokka-akseleiden solenoidit meni ?JP_Vette kirjoitti: 07 Loka 2019, 10:02 Nokka-akselien solenoidit meni melko samaan aikaan, eli tasasen huonolaatuset oli. Toinen hajos just takuun puolella ja toinen heti takuun jälkeen. Mut ihan laajasti käytettyjä osia ne on, ei tän koneen omia speciaaleja. Kaiketi... Muuta ei oo koneelle tehty.
Eikös Fordin jäähdytysongelmat ole hajoava paisari? Ei siis koneen vika, vaan paisuntasäiliön...
OkJP_Vette kirjoitti: 09 Loka 2019, 05:47Vikavaloa ja pudotti tehon. Yleensä uudelleenkäynnistyksen jälkeen pääsi taas päivän ongelmitta. Vikakoodi tuli erkseen pako- ja imunokista.arpe kirjoitti: 09 Loka 2019, 02:07Antoiko sen jonkin " merkin " ennen kuin noi nokka-akseleiden solenoidit meni ?JP_Vette kirjoitti: 07 Loka 2019, 10:02 Nokka-akselien solenoidit meni melko samaan aikaan, eli tasasen huonolaatuset oli. Toinen hajos just takuun puolella ja toinen heti takuun jälkeen. Mut ihan laajasti käytettyjä osia ne on, ei tän koneen omia speciaaleja. Kaiketi... Muuta ei oo koneelle tehty.

Tai sumuvaloihincaravan16v kirjoitti: 13 Loka 2019, 16:32 Onko kukaan laittanut Lediä pakkivaloon hb jossa muuten Ledi valot.