Oletin että kaikkea pientä kremppaa tulee kun on tehty siellä ranskanmaalla, mutta kattia kanssa. Ainoat ongelma on ollut lehtien pääsy puhaltimeen, sen fiksasin itse. Mitään kitinää autosta ei kuulu edelleenkään eikä kolinoita alustasta, mikä on minut yllättänyt suuresti. Ehkä nämä missä on tällaisiä ongelmia ovat jo Saksassa valmistettuja eriä?
Joku valitti ohjauksen palauttamisen puutetta, minulla ei ole mitään sellaista. Ainoat puutteet ovat, että melutaso nastarenkailla on kohtuullisen voimakas (kesärenkailla taas yllättävän matala) sekä talviajettavuus ei ole optimaalinen, on aika lailla epävarmuutta lumipöpperöllä. Lämmitys ei ole kaikkein nopein mutta siedettävä varsinkin jos ohjaa ilmanvirran oikein eli vain tuulilasille ja jaloille. Penkinlämmitin on pahin grilli mihin olen ikinä törmännyt, suurinta tehoa ei montaa minuuttia kestä
Kesällä ainoa puute on kohtalaisen suuri sivutuuliherkkyys. Kesäkelillä ja tyynemmällä säällä auto on erinomaisen mukava matkaauto. Jonkun mielestä siis ranskalainen kesäauto, mutta jokaisella on vapaus omiin mielipiteisiinsä, ei haittaa minua.