Tähän kysymykseeni on varmaan omakin keskustelualue, mutta kysyisin tässä silti ihan lyhyesti, että tukeeko Auto Android nykyään suomen kielisiä käskyjä ja jos niin onko niistä olemassa jotain listaa? Sain jollain valinnalla Auto Androidin lukemaan minulle tulleen Whatsup viestin, joka on ihan kiva toiminto, mutta se väänsi sitä niinkuin englantilainen lausuisi, eli ei siitä juuri mitään selvää saanut
Insignia B
-
Antagonisti
- 'Admiral'

Re: Insignia B
Kännykkäni vaihtui uuteen Samppaan (Android 10.2) ja nyt näköjään Auto Androidkin käynnistyi
Vanhan Sampan kanssa yhteys ei millään onnistunut.
Tähän kysymykseeni on varmaan omakin keskustelualue, mutta kysyisin tässä silti ihan lyhyesti, että tukeeko Auto Android nykyään suomen kielisiä käskyjä ja jos niin onko niistä olemassa jotain listaa? Sain jollain valinnalla Auto Androidin lukemaan minulle tulleen Whatsup viestin, joka on ihan kiva toiminto, mutta se väänsi sitä niinkuin englantilainen lausuisi, eli ei siitä juuri mitään selvää saanut
Saanko jotenkin Auto Androidin puhumaan selvää suomea?
Google maps navigointi käsky on "aja" ja esim Ikea Tampere tai sitten vaan osoite.Antagonisti kirjoitti: 03 Maalis 2020, 17:29 Kännykkäni vaihtui uuteen Samppaan (Android 10.2) ja nyt näköjään Auto Androidkin käynnistyiVanhan Sampan kanssa yhteys ei millään onnistunut.
Tähän kysymykseeni on varmaan omakin keskustelualue, mutta kysyisin tässä silti ihan lyhyesti, että tukeeko Auto Android nykyään suomen kielisiä käskyjä ja jos niin onko niistä olemassa jotain listaa? Sain jollain valinnalla Auto Androidin lukemaan minulle tulleen Whatsup viestin, joka on ihan kiva toiminto, mutta se väänsi sitä niinkuin englantilainen lausuisi, eli ei siitä juuri mitään selvää saanutSaanko jotenkin Auto Androidin puhumaan selvää suomea?
Tuo viestien luku mullakin toimi täydellisellä Duomen kielellä aluksi. Nyt tosiaan mongertaa siansaksaa ja sitäkin vaan välillä, välillä parempaa Suomea. Luulen, että riippuu nyt enempi googlesta kuin autosta.
Auto androidiin kannattaa ehdottomasti ladata Waze. Löytää kaikki kamerat.
Ex Opel Insignia Grand Sport 2,0tdsl, my20
Bmw 530e ///M Sport Xdrive
Kauppakassina Audi A3 sedan
Kesäkissana Jaguar XKR
Kesäkissana Jaguar XKR
Kiitti vinkeistä, huomasin saman, että siirtämällä osoitinta enemmän taakse, takakaiuttimiin saa suhteessa lisää voimakkuutta. Täytyypä vielä kokeilla ikäänkuin toisinpäin siten, että reilusti taakse ääniä ja volumen nostolla korjata etukaiuttimien vaimenemista. Toisaalta, ehkä bassokaiutinta ei ko. säädöissä lueta takakaiuttimeksi, vaikka sijaitsee takana.TLPH kirjoitti: 03 Maalis 2020, 13:42Etu/taka säädöllä saa myös vaikutettua lisäbasson tasoon,ainakin vaimentamiseen.lukevader kirjoitti: 01 Maalis 2020, 22:21 En löytänyt vastausta aiemmista, saako tavaratilassa olevan bassokaiuttimen äänenvoimakkuutta säädettyä erikseen? Bassoa saisi olla enemmän.
Koiran ollessa mukana säädän faderin kokonaan eteen,niin vaimenee huomattavasti.
Insignia Grand Sport Executive 1.5T A 2019
Olen tässä talven aikana tehnyt sellaisen havainnon, että ainakin Helsingissä ja Vantaalla liikku insignia takseja.
Lähes joka työmatkalla bongaan useamman inkku-taksin.
Sitten viikonloppuna tuli huomattua mukava ominaisuus.
Olin unohtanut suuntavilkun päälle kaistanvaihdon jälkeen.
Kun olin ajanut jonkin matkaa suoraa ajoa, niin mittariin tuli ilmoitus, että suuntavilkku päällä tms.
Siitä älysin, että kappas, vilkku onkin jäänyt turhaan päälle ja kytkin sen pois.
Lähes joka työmatkalla bongaan useamman inkku-taksin.
Sitten viikonloppuna tuli huomattua mukava ominaisuus.
Olin unohtanut suuntavilkun päälle kaistanvaihdon jälkeen.
Kun olin ajanut jonkin matkaa suoraa ajoa, niin mittariin tuli ilmoitus, että suuntavilkku päällä tms.
Siitä älysin, että kappas, vilkku onkin jäänyt turhaan päälle ja kytkin sen pois.
Minulla tulee välillä näyttöön herja "tarkista viritin" autoa käynnistäessä.
Onko muilla tullut vastaavaa?
Johtuisiko heikosta signaalista vai jostakin muusta.
Mulla ei ole tuollaista ollut mutta kuulostaisi siltä, että kyseessä olisi heikko signaali.wesqu kirjoitti: 05 Maalis 2020, 08:15 Minulla tulee välillä näyttöön herja "tarkista viritin" autoa käynnistäessä.
Auttaiskohan tuohon jos laittaisi radion hakemaan kanavat uudestaan muistiin?
Joo täytyy kokeilla vielä.GM_Opel kirjoitti: 05 Maalis 2020, 09:41Mulla ei ole tuollaista ollut mutta kuulostaisi siltä, että kyseessä olisi heikko signaali.wesqu kirjoitti: 05 Maalis 2020, 08:15 Minulla tulee välillä näyttöön herja "tarkista viritin" autoa käynnistäessä.
Mielestäni jossakin vaiheessa ne kyllä hain, mutta kokeilen vielä uudelleen varmistukseksi.
-
Kaasujalka77
- 'Kadett'

Katselin Opelin lisävarustesivustolla olevaa Grand Sportin kaksipuoleista kaukalomattoa, hinta on aika suolainen (143,60 eur suositushinta), onko kokemuksia tästä tuotteesta (kestävyys, eristääkö takaa kantautuvia ääniä jne) vai olisiko paikallaan etsiä ns. kohtuuhintaista vastaavaa tuotetta, esim. eräältäkin sivustolta löytyi vähän reilu 50 eur samoin mitoin matto. Tänks!
Opel Insignia Grand Sport Executive 1.6T vm. 2019
Kannattaa kärsiä alkuperäisen hinta. Joskus oli tarvikematto Astra H:ssa ja se oli heikko laadultaan. Keskellä oli mukamas liukueste, joka meni hetkessä rikki, pakkasella matto oli kova koppura. Alkuperäinen on laadultaan hyvä. Ei tuollainen paksu matto ainakaan huononna melun eristystä.
Mä ostin jo uuden auton yhteydessä Sports Tourerin takakonttiin alkuperäisen kaukalomaton.Kaasujalka77 kirjoitti: 05 Maalis 2020, 14:52 Katselin Opelin lisävarustesivustolla olevaa Grand Sportin kaksipuoleista kaukalomattoa, hinta on aika suolainen (143,60 eur suositushinta), onko kokemuksia tästä tuotteesta (kestävyys, eristääkö takaa kantautuvia ääniä jne) vai olisiko paikallaan etsiä ns. kohtuuhintaista vastaavaa tuotetta, esim. eräältäkin sivustolta löytyi vähän reilu 50 eur samoin mitoin matto. Tänks!
Olen ollut tyytyväinen.
Ehken hivenen samalla eristää ääntä, mutten kyllä suosittele ostamaan kaukalomattoa pelkästään äänieristyksen takia. Ei se ääntä niin paljoa vaimenna.
Minulla tulee välillä "viritin ei käytössä" tms. Radio kuitenkin kuuluu normaalisti. Mutta minullahan tuo soitin muutenkin on sekoillut ajoittain aika pahastiwesqu kirjoitti: 05 Maalis 2020, 11:45Joo täytyy kokeilla vielä.GM_Opel kirjoitti: 05 Maalis 2020, 09:41Mulla ei ole tuollaista ollut mutta kuulostaisi siltä, että kyseessä olisi heikko signaali.wesqu kirjoitti: 05 Maalis 2020, 08:15 Minulla tulee välillä näyttöön herja "tarkista viritin" autoa käynnistäessä.
Mielestäni jossakin vaiheessa ne kyllä hain, mutta kokeilen vielä uudelleen varmistukseksi.
Autona Insignia Grand Sport 1.6T A MY20
Itse tilasin Ebaysta Italiasta 39,40e + lähetyskulut 10e. Ihan laadukas matto. Liimasin toiselle puolelle vielä äänieristysmaton, mutta ei tuolla tosiaan ääntä eristetä. Vajaan 8000km perusteella luulen, että iso osa rengasäänistä tulee pohjalevyn läpi. Tällä autolla kun ajaa esim loskaan niin "pauke" on paljon äänekkäämpää kuin edellisessä Superpissa, jossa oli pohjassa muovisuojat.GM_Opel kirjoitti: 05 Maalis 2020, 15:13Mä ostin jo uuden auton yhteydessä Sports Tourerin takakonttiin alkuperäisen kaukalomaton.Kaasujalka77 kirjoitti: 05 Maalis 2020, 14:52 Katselin Opelin lisävarustesivustolla olevaa Grand Sportin kaksipuoleista kaukalomattoa, hinta on aika suolainen (143,60 eur suositushinta), onko kokemuksia tästä tuotteesta (kestävyys, eristääkö takaa kantautuvia ääniä jne) vai olisiko paikallaan etsiä ns. kohtuuhintaista vastaavaa tuotetta, esim. eräältäkin sivustolta löytyi vähän reilu 50 eur samoin mitoin matto. Tänks!
Olen ollut tyytyväinen.
Ehken hivenen samalla eristää ääntä, mutten kyllä suosittele ostamaan kaukalomattoa pelkästään äänieristyksen takia. Ei se ääntä niin paljoa vaimenna.
Kesäkissana Jaguar XKR
Kesäkissana Jaguar XKR
Nyt on 1.6T haettu ja ajettu odottamaan suojauskäsittelyä. Pientä sähläystä tuli heti alussa kun en meinannut päästä uudella Insignialla moottoritievauhtiin ollenkaan kun laatikko oli mennyt yllättäen manuaalitilaan. Kirosin vain, että mikä mopo tuli ostettua. Samalla mittaristo alkoi herjata, että hiukkassuodatin on täynnä. Yllätyksenä tuli sekin, että onko tässä sellainen 
Edellisistä harmeista kun selvittiin, niin ei voi kyllä moittia mitään muuta kuin että rengasmelua voisi olla vähemmän. Bridgestone Turanzat 18 tuuman vanteilla näytti olevan alla.
Edellisistä harmeista kun selvittiin, niin ei voi kyllä moittia mitään muuta kuin että rengasmelua voisi olla vähemmän. Bridgestone Turanzat 18 tuuman vanteilla näytti olevan alla.
Onnitelut uudesta. Tätä palstaa, jos seuraa niin rengasäänet ei varmaan tullut yllätyksenä.usvaa kirjoitti: 05 Maalis 2020, 19:31 Nyt on 1.6T haettu ja ajettu odottamaan suojauskäsittelyä. Pientä sähläystä tuli heti alussa kun en meinannut päästä uudella Insignialla moottoritievauhtiin ollenkaan kun laatikko oli mennyt yllättäen manuaalitilaan. Kirosin vain, että mikä mopo tuli ostettua. Samalla mittaristo alkoi herjata, että hiukkassuodatin on täynnä. Yllätyksenä tuli sekin, että onko tässä sellainen
Kesäkissana Jaguar XKR
Kesäkissana Jaguar XKR
-
1,2sorsa
- OCF Member 2024

Tuo rengasmelu on suorastaan trendikästä ja politiikasta johtuen suomessa korostuva ongelma joka koskettaa jokaista nykyautoa. Esim skoda fabiassakin lähtee järki kun vertaa vaikka loppupään e corsiin joissa ei ole helmatiivisteitä.
EL-50448 ja op-com keskipohjanmaa
-frontera B, corsa B,E, Vectra C. Meriva OPC
-frontera B, corsa B,E, Vectra C. Meriva OPC