PARHAAT kesäkumit???
-
Kilpakarva
- 'Senator'

Parhaat mihin tarkoitukseen ?
Ja mihin autoon (millä alustalla) ?
Joku P Zero voi olla aivan sairaan kamala veteläalustaisessa mukavaan matka-ajoon tarkoitetussa laitteessa, kun sitten taas joku em. tarkoituksessa pirun hyvä kumi ei sovi lainkaan metrin madallettuun kivirekeen kaiteiden väliin.....
Jos vaan pito on tärkein niin P Zero C-seos
eikä kestoiällä ole väliä 
Jäykkään alustaan nopeaan ajoon P Zero, S-03 (JariV, millaset ne on), ZV/ZZ1, SX-GT....
Makuasioita....
Ja mihin autoon (millä alustalla) ?
Joku P Zero voi olla aivan sairaan kamala veteläalustaisessa mukavaan matka-ajoon tarkoitetussa laitteessa, kun sitten taas joku em. tarkoituksessa pirun hyvä kumi ei sovi lainkaan metrin madallettuun kivirekeen kaiteiden väliin.....
Jos vaan pito on tärkein niin P Zero C-seos
Jäykkään alustaan nopeaan ajoon P Zero, S-03 (JariV, millaset ne on), ZV/ZZ1, SX-GT....
Makuasioita....
-
Espoon Jore
- 'Senator'

Goodyear Eagle F1 on ainakin voittanut ulkomaisia testejä. Itsellä on ne nykyisessä autossani ja olen pitänyt niistä... sateella todella hyvät ajaa. Pirellin P7000 on kanssa erittäin hyvä rengas. ....Mutta jos haluaa halvat ja melko hyvät renkaat niin Minervat Autote:kistä. Edellisessä autossa oli noi Minervat ja ihan hyvät olivat.
Mulla on T1-S:t kuluneet vuodessa lähes loppuun. Ovat aika pehmeää kumia. Edulliset hinnaltaan ja mukavat ajaa ovat kyllä ja hyvän näköiset, siinä mielessä voin kyllä myös suositella. Vähän löysärunkoiset omaan makuuni, vaikka omat 40-sarjalaiset ovatkin, meinaavat kaatua alle kovemmissa Apparan mutkissa.On 2002-08-26 11:33, Vito wrote:
Jos ei oo nappulaa hillittömästi käytettävissä (esim.itse!!) suosittelen Toyo Proxes T1-S.
Päivitin kesärengastuksen Gislaved Speed 606:een, kun alkoi vesiliirto olemaan liian herkässä.
Continentalin renkaiden jälkeen iski yllättävä hiljaisuus.
Lyhyen kokemuksen perusteella hinta/laatusuhde ok.
Continentalin renkaiden jälkeen iski yllättävä hiljaisuus.
Lyhyen kokemuksen perusteella hinta/laatusuhde ok.
Hyväksi neuvoksi sanotaan sitä, jonka mies antaa ollessaan itse liian vanha olemaan huonona esimerkkinä.