Tekniikka-aiheinen keskustelu moottoriin liittyvistä asioista.
Moottorinohjaus, toiminta, tyyppivikoja, korjauksia, jne...
Älä laita tänne kysymyksiä virittämisestä, sillä niille on olemassa oma alueensa.
Mulla on koneessa juuri tuota..eikä ole valittamista.
Itseasiassa kun ACEA-luokituksia katseltiin niin tuo oli toinen niistä öljyistä jotka ohjekirja hyväksyi.
Joo, JKL:n halvimmat öljyt on Minimanissa, jos ei jotain yksittäisiä tarjouksia lasketa. Niin, ja jos joku tietää vielä halvemman paikan JKL:n seudulla, ni kertokoon..
Mielestäni mobilin öljyt on pelkkää rahastusta, kalliissa purkissa huonoa ööliä. Castrol on paljon parempaa ainakin minun kokemuksissa. mobilin 10w40 on täyttä paskaa= auto vilautteli öljynpaine valoa no vaihdoin täyssynteetiset 5w40(tai 50) mobilit niin auto söi sitä kun elukka ja vuoti joka raosta ulos sitä! vaihdoin castrolin lighttex(tai jotain tuonnepäin) niin ei syö öljyä ei vuoda lähelekkään niin paljoa eikä vilauttele öölinpainelamppua! tosin kone on jo -88 vuosmallia että voi olla et mobilit on uudempiin suunniteltuja
On 2004-02-24 10:52, Tume22 wrote:
Mielestäni mobilin öljyt on pelkkää rahastusta, kalliissa purkissa huonoa ööliä. Castrol on paljon parempaa ainakin minun kokemuksissa. mobilin 10w40 on täyttä paskaa= auto vilautteli öljynpaine valoa no vaihdoin täyssynteetiset 5w40(tai 50) mobilit niin auto söi sitä kun elukka ja vuoti joka raosta ulos sitä! vaihdoin castrolin lighttex(tai jotain tuonnepäin) niin ei syö öljyä ei vuoda lähelekkään niin paljoa eikä vilauttele öölinpainelamppua! tosin kone on jo -88 vuosmallia että voi olla et mobilit on uudempiin suunniteltuja
saman hintasta tuo oli kuin shellin öljyt,
edelliseen autoon (a vectra c20ne) laitoin shellin ultrat (loppu öljyn kulutus siihen paikkaan), muut litkut tuntui menevän suoraan maahan
mutta laitettaan vaan tähän uuteen tuota mobilia kun sitä on koko auton elin kaaren käytetty kerta (tosin 0w-40:stä) nyt tuota 5w-50:stä ja öljyt vaihtuu jatkossa 10kkm välein
<font size=-1>[ This Message was edited by: Miro.Simounen on 2004-02-25 07:44 ]</font>