Rupes pistämään silmiin nuo reiät kyseisissä keinoeläinnahkaisissa suojapusseissa. Tarvikeosilla olis ollu hintaa aivan liikaa, joten ompeluksi meni. Otin vain irti molemmat pussit ja ratkoin saumat auki. Kangaskaupasta hain keinonahkaa ja leikkasin siitä samanlaiset palat. Tämän jälkeen äidin ompelukone lainaan ja ompelin kappaleet läjään. Todella helppoa!
Tein samalla kahdet, joten eiköhän noilla hetken pärjää. Niin ja kaavat jäi vielä varastoon, jos jollakin on tarvetta niille.
On 2004-02-23 22:52, ipa wrote:
kyllä kiitos kaavoille on käyttöä!
varsinkin jos saat ne sähköiseen muotoon tai edes jonkun näköinen piirros josta selviää mitat.
jos et saa niitä tähän topicin jatkoksi niin laita ne s.postiin.
Menee varmaan viikon verran, kun pääsen skannerille. Ilmoittelen heti kun kaavat sähköisessä muodossa.
<font size=-1>[ This Message was edited by: JusaP on 2004-03-08 20:29 ]</font>
Nuo varmaan kiinnostavat monia, niin periaatteessa ne voisi laittaa tännekin serverille jakoon tarvittaessa. (Ei ole minullakaan nuo keinoeläimen nahat missään priimakunnossa).
mä tein kesällä saman jutun.. otin irti ja vein suutarille. teki mulle ihan päin v**tua käsijarrun suojapussin.. teetin sinisestä keino nahasta nii on jo vaihdekepin suoja vähän hajalla..
On 2004-02-23 17:15, JusaP wrote:
Rupes pistämään silmiin nuo reiät kyseisissä keinoeläinnahkaisissa suojapusseissa. Tarvikeosilla olis ollu hintaa aivan liikaa, joten ompeluksi meni. Otin vain irti molemmat pussit ja ratkoin saumat auki. Kangaskaupasta hain keinonahkaa ja leikkasin siitä samanlaiset palat. Tämän jälkeen äidin ompelukone lainaan ja ompelin kappaleet läjään. Todella helppoa!
Tein samalla kahdet, joten eiköhän noilla hetken pärjää. Niin ja kaavat jäi vielä varastoon, jos jollakin on tarvetta niille.
Mites nuo suojat saa irti ? Itse en hirveesti autojen laitosta ymmärrä.
On 2004-02-23 17:15, JusaP wrote:
Mites nuo suojat saa irti ? Itse en hirveesti autojen laitosta ymmärrä.
Käsijarrun pussi lähtee irrottamalla ensin se muovilärpäke siitä kahvan alta varovasti ruuvimeisselillä kangottaen. Sen alta löytyy yksi ruuvi, joka avataan. Sitten sen pussin kehystä työnnetään vaihdekeppiin päin ja pussi on irti.
Vaihdekepistä vaikea kuvailla, mutta se on vain neljällä klipsulla kiinni. Etuosassa kaksi ja takaosassa kaksi. Pussin kehystä painelemalla pitäis löytyä tapa, millä se irtoaa. Nuo eivät hajoa kovinkaan herkästi, jos eivät ihan jäisiä ole.