Calibran hälytin? (turbo 4x4)

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Vastaa Viestiin
JaneZki
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja JaneZki »

Eli onkos noissa vakiona muutaku toi ajonesto? Ku mul on tos katos pari "pömpeliä" mistä näkyis joku sisätila tutkan tapainen juttu, mut ei tunnu toimivan ku pistää ikkunan auki ja "hälyn" päälle ni ei reagoi mitenkään käden heilutukseen eikä muuhunkaan.
"Elämä opettaa, kuolema lopettaa"
"kalikan raato ja 1.5bar"
Wannabecalibra
Minut on bannattu!

Viesti Kirjoittaja Wannabecalibra »

Kaikissa ovissa on tunnistimet, lasinrikko ja sisätilatutka. Faija joskus kesällä kävi kaupassa ja jätti ikkunan hieman raolleen ja kun saavuin saman kaupan pihaan niin huomasin, että tutunnäkönen auto hälyttää :lol:

Koitappa hieman "hieroa" kuskinpuolelta takalasiinpäin olevaa koloa, niin johan huutaa :smile:
turbo calibra
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja turbo calibra »

toimiix toi hälytin jotenki kaukosäädöllä vai miten?nimittäin sama probleema mulla,ajon esto on ja tuhkiksen alla joku punanen ledi sytyy ajettaessa palamaan,sammuu kun autonki sammutaa?Liittyy kait johonki ajonestoon???vai???kertokaa???
JaneZki
'Senator'
'Senator'

Jaa, mulla on tos ratin vasemmalla puole toi vilkkuvalo, täytyy kokeilla hieroskella sitä koloo....
Wannabecalibra
Minut on bannattu!

Viesti Kirjoittaja Wannabecalibra »

Mulla on vilkkuva ledi katossa... eli se on apukuskin pään yläpuolella.... eli mulla on kaks mötikkää.
-Jape-
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja -Jape- »

Sanokaapas viisaammat miten tietää onko tossa mun turbo calicassa ajonestoo vai ei??????
turbo calibra
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja turbo calibra »

mut liittyks toi ledi ajonestoon vai ihan häläriin???mikä on nappula tossa mistä avataan ja suljetaan ikkunat,se on niinku niiden,eli oikean ja vasemman ikkunan avaus nappulan välissä???Ku painaa ei tapahdu mitään???Hjelppivä=)
viz
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja viz »

Se nappula on käsittääkseni joku sellanen systeemi, että jossei jostakin syystä mene ikkunat kiinni asti, niin sitä ja sulkemis nappulaa painettaessa sitten menee.
ata
OCF Yhteyshenkilö
OCF Yhteyshenkilö

Viesti Kirjoittaja ata »

On 2004-02-26 19:16, viz wrote:
Se nappula on käsittääkseni joku sellanen systeemi, että jossei jostakin syystä mene ikkunat kiinni asti, niin sitä ja sulkemis nappulaa painettaessa sitten menee.
Jep, näin on. Eli se on sähkölasien turvatoiminnon ohituskytkin. Normaalisti lasia nostettaessa jos sinne jää jotain väliin, niin se ottaa muutaman sentin takaisinpäin. Jos lasi onkin jäässä tai muuten jumissa niin tämä turva-anturi saattaa erehtyä ja lasi ei mene kiinni. Tällöin kun pitää tuota pikkunappia pohjassa samalla kun painaa lasia napista ylöspäin, niin turvamekanismi on pois käytöstä ja lasi nousee "täydellä voimalla".
Opel Calibra 2.0 16V Turbo 4x4 C20LET '92 - Pontiac GTO 5.7 V8 LS1 '04 (Holden) - Pontiac Tempest 2d HT Coupe V8 5.8 '70
JaneZki
'Senator'
'Senator'

Ei toimi hälläri viäkää....?
ata
OCF Yhteyshenkilö
OCF Yhteyshenkilö

Viesti Kirjoittaja ata »

On 2004-02-26 16:49, -Jape- wrote:
Sanokaapas viisaammat miten tietää onko tossa mun turbo calicassa ajonestoo vai ei??????
No minä ainakin huomaan siitä että ajonesto on, että se ei lähde edes käyntiin ellei ajonestoa kuittaa ensin kauko-ohjaimesta pois päältä.
Opel Calibra 2.0 16V Turbo 4x4 C20LET '92 - Pontiac GTO 5.7 V8 LS1 '04 (Holden) - Pontiac Tempest 2d HT Coupe V8 5.8 '70
JaneZki
'Senator'
'Senator'

Ajon esto toimii, mut häly ei huuda.....
Vastaa Viestiin