Tekniikka-aiheinen keskustelu moottoriin liittyvistä asioista.
Moottorinohjaus, toiminta, tyyppivikoja, korjauksia, jne...
Älä laita tänne kysymyksiä virittämisestä, sillä niille on olemassa oma alueensa.
Oletko nähny farkkua manuaalilla? Ei automaatti kiinnosta, Itsellä Steinmetz rakennettu peli, kaikki pelittää hyvin ja manuaali saa käyttää. En halua mv6, koska kaikki farkut joita olen nähny automaatilla ja suurin osa nahoilla.. Niitäkään en halua..
Tehoja sais olla lisää.. Vai kolmilitrasen alakerran laittas..
Vai kaikki automaatteja... Sitten et ole paljoa nähnyt ja itsekään en ottaisi automaattia... Mutta eikös penkit olisi aika kiva olla recarot ja vielä nahkolla vai onko Kajaanissa aina niin kylmä ettei penkinlämmitin lämmitä nahkojen läpi vai auto muuten kylmä???
Automaatti ja recaron sportit nahalla, niin avot....
itellä mv6 manuaali+recarot nahoilla ja kylä lähtee. tollaisen virittäminen on aika kallista,mut ei mahdotonta oon ite meinannu vähän piristää jos sais sellaset 230-270 irti ois hyvä
Ei ole lämmöistä kyse. Mä vain inhoan nahkapenkkejä. Kangas mukavamman näköinen ja tuntuinen. Omakohtainen kokemus mv6 farkuista perustuu Suomen ja Saksan autoihin. Ei ole näkyny manuaalillla..Eikä paljoa noita 2,5 koineisiaakaan manuaalilla. Sedaneita kyllä, muttei farkkuja..
Juu, kyllähän sitä joutu oikeen ettimään että löysin manuaalin ja kangaspenkkisen MV6 farkun viime syksynä, siis saksastakin vaikka olikin ihan kohtalainen valikoima. Itsellä ei ole pahemmin kokemusta nahka penkeistä mutta eikös ne oo kesällä kuumat ja talvella kylmät. Ja ainakin yhdessä MV6:ssa mitä testasin niin talvitakin kanssa aika liukkaat. Toiseksi meillä on koira ja on välillä ihan penkillä niin ei näy jäljet niin herkästi. Tehojakin sais olla enemmän mutta kun ei oo tuota rahaa niin pitää tyytyä vakioon toistaiseksi.
On varmasti hienomman näköset ja kuten sanoin mulla ei oo kokemusta nahoista mutta kyllähän se käyttömukavuus on mun mielestä tärkeempi! Siis mun mielipide!!