Calibran jarrupalojen varoitusvalo tms.

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Psycho
'Admiral'
'Admiral'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Psycho »

No mulla oli ihan sama juttu, mutta palojen, levyjen ja käsijarrukenkien vaihdon jälkeen on "Brake pad" palanut joka kerta käynnistyksen jälkeen. Check- valo palaa myös kuittauksen jälkeen jonkun aikaa, mutta sammuu sitten jossain vaiheessa.
Uhtua
OCF Member
OCF Member

Viesti Kirjoittaja Uhtua »

On 2004-02-25 17:52, Rieskale wrote:
Mulla on kans palojen vauhot edessä, mutta se varoitusvalo ei pala koko ajan. Eli välillä palaa ja välillä ei. Jos johdot ois poikki niin pitäs palaa koko ajan? Tänään tsekkasin palta ja levyt ja todellakin ovat vaihdon tarpeessa. Mielenkiintoista vaan jos tuo anturi perustuu johojen katkeamiseen niin miten se välilä palaa ja välillä ei... liekkö sitten virta kulkee välillä jostain muualta??? :smile:
Todennäköisesti johdossa on jossain muualla katkos/kontaktivika. Mulla oli jokin aika sitten GT-vectra jossa valo hauskuutti vähän vastaavaan malliin, otin sitten molemmat johdot pöydälle ja testasin niitä vastusmittarilla väännellen johtoja samalla. Toisessa oli katkos vaikka se palojenkohta olikin ehjä. Siinä se nyt ei ollut ihme vaikka olikin hajonnut. Koko pyöräntuenta oli puoliksi auton alla kun sen auton rakensin joten oli johto varmaan kokenut pikku venymää... Uuden piuhan kun laittoi niin johan toimi.
Vastaa Viestiin