Löytyykö keltään vanhoja esitteitä A vecculista ja sen varusteista jne? Erityisesti kiinnostais esitteet ja lisävarusteluettelot tms. Vectra 2000:sta ja Turbo Vectrasta.
Calibran esitteistähän tuolla onkin jo juttua..
Vectra A:n myyntiesitteitä
Mulla on kopiot Vectra A2:n esitteistä 1993-1994 (sama esite, mutta eri lisävarusteluettelot), mm. ne ovat toimineet lähteinä tuon Vectra A-nettisivun tekemisessä: http://www.iki.fi/ata/vectra/
Eli suurin osa niiden tiedoista (ja osa kuvistakin pienennettyinä) löytyy tuolta.
Eli suurin osa niiden tiedoista (ja osa kuvistakin pienennettyinä) löytyy tuolta.
Opel Calibra 2.0 16V Turbo 4x4 C20LET '92 - Pontiac GTO 5.7 V8 LS1 '04 (Holden) - Pontiac Tempest 2d HT Coupe V8 5.8 '70
Jos et huomannut, niin samoilla sivuilla on muös vectran -93 myyntiesite. Ja tuossa on myös turbo mukana sekä lisävarustelista, mutta luonnollisesti ei enää 2000 -mallia. Se kyllä kiinnostaisi muakin.On 2004-02-27 15:44, patrick wrote:
Löytyykö keltään vanhoja esitteitä A vecculista ja sen varusteista jne? Erityisesti kiinnostais esitteet ja lisävarusteluettelot tms. Vectra 2000:sta ja Turbo Vectrasta.
Calibran esitteistähän tuolla onkin jo juttua..
http://82.34.51.160/sytemsandsoftwarede ... 3Cavalier/
Edit: Ei siis Vectran esite, vaan Cavalierin
<font size=-1>[ This Message was edited by: ixu on 2004-02-27 18:12 ]</font>
no ei niillä esitteillä mitään tee... riittää ku menee atan vectra sivuille
sielä mä joskus käyn aina surffailemas
mä en muuten saanu auton mukana edes sitä ohjekirjaa... tai mikä nyt onkaa... mistähän sellasia sais? olis se ihan mielenkiintosta sitä lueskella muuten vaan
<font size=-1>[ This Message was edited by: Puppe on 2004-02-28 19:21 ]</font>
mä en muuten saanu auton mukana edes sitä ohjekirjaa... tai mikä nyt onkaa... mistähän sellasia sais? olis se ihan mielenkiintosta sitä lueskella muuten vaan
<font size=-1>[ This Message was edited by: Puppe on 2004-02-28 19:21 ]</font>