Minä käytin ainakin itse kaupasta saatavaa valokuva paperia (tuli tulostimen mukana), kiiltäväpintainen ja kovempi kuin tavalllinen paperi. Näin ollen muste ei rypistä paperia tulostettaessa...
Mulla toimi ainakin =)
Minä käytin ainakin itse kaupasta saatavaa valokuva paperia (tuli tulostimen mukana), kiiltäväpintainen ja kovempi kuin tavalllinen paperi. Näin ollen muste ei rypistä paperia tulostettaessa...
Mulla toimi ainakin =)
Löytyisikö jollakin valkeita mittarin taustoja skannattuina myös Astra f:n 1.6 ('92) litraiseen GL malliin, eli siis sellaisia joissa ei tuota kiekkamittaria vielä löytyisi?
Joo sen nopeusmittarin kans voi sitte joutua vähän askartelemaan. Ite tein niin että laitoin mittariston kiinni ilman lasia ja mittarin neulaa en painanut ihan kiinni asti. Sitte ajoin nopeusnäytölle ja siitä näki että paljo heittää ja vauhdis säädin sen neulan ja nyt näyttää justiin oikein eikä melkeen.
Moi!
Huomasin että tässä ketjussa on ollut saatavilla valkoiset mittarinpohjat b-vecuun. Jos vain joku ystävällisesti viitsisi vielä heittää mullekin maililla: Markus.Takalo-Kippola@metla.fi