Takajarrulevyt
-
kinkkelaade
- 'Kadett'

-
kinkkelaade
- 'Kadett'

Itse en ole vielä ehtinyt toteuttaa muutosta omiin Corsiini, mutta onhan noita muutoksia Corsiin tehty. Tässä minun muistikuvani vaadittavista muutoksista. Nuo 16v Kadettin takajarrunavat eivät käy suoraan Corsan akseliin, koska pyörännapojen kiinnityslaippojen pulttijako ei ole sama Corsassa ja Kadettissa. Nuo taka-akselin laipat täytyy rälläköidä irti, vaihtaa sopivat tilalle ja hitsata kiinni. Tuo taka-akselin muokkaaminen saattaa olla hieman kyseenalainen asia, jos sen menee katsastusmiehelle kertomaan.
Oletko siis teettänyt levyjarrullisiin napoihin akselit, joissa on Corsan taka-akselin pulttijako?
Jarrut eivät saa muuttua takapainoisiksi muutoksen myötä, muuta estettä muutokselle ei pitäisi olla. Jos sinulla on edessä 256mm levyt, ja sopivat paineenrajoitusventtiilit pääsylinterissä, niin ongelmia ei pitäisi tulla. Käytännössä nuo itse valmistetut/muokatut akselitkin saattavat olla laittomat, mutta eihän niistä ole pakko mainita, sanoo vain, että jarrut kävivät suoraan alkuperäisten tilalle.
<font size=-1>[ This Message was edited by: Markus on 2004-03-02 01:43 ]</font>
Oletko siis teettänyt levyjarrullisiin napoihin akselit, joissa on Corsan taka-akselin pulttijako?
Jarrut eivät saa muuttua takapainoisiksi muutoksen myötä, muuta estettä muutokselle ei pitäisi olla. Jos sinulla on edessä 256mm levyt, ja sopivat paineenrajoitusventtiilit pääsylinterissä, niin ongelmia ei pitäisi tulla. Käytännössä nuo itse valmistetut/muokatut akselitkin saattavat olla laittomat, mutta eihän niistä ole pakko mainita, sanoo vain, että jarrut kävivät suoraan alkuperäisten tilalle.
<font size=-1>[ This Message was edited by: Markus on 2004-03-02 01:43 ]</font>
-
kinkkelaade
- 'Kadett'

Niin no suoralla, mutta entäs mutkaan...