Minkälainen spoikka???
minkälaisen spoikan sinä istuttaisit calibran peräluukun päälle ja miksi?
eli pikku perustelu mukaan ja jos mahdollista niin jotain infoa vois laittaa mistä löytyisi calibraan spoikkaa
kun tässä olis aika kattoa vähän spoikkaa kun auton maalaus alkaa lähestyä ja kaikki osat pitäs olla valmiina maalarille sitte kun aika koittaa kun tässä muut osat etuhelma ja sivuhelmat on tallissa odottamassa
eli pikku perustelu mukaan ja jos mahdollista niin jotain infoa vois laittaa mistä löytyisi calibraan spoikkaa
kun tässä olis aika kattoa vähän spoikkaa kun auton maalaus alkaa lähestyä ja kaikki osat pitäs olla valmiina maalarille sitte kun aika koittaa kun tässä muut osat etuhelma ja sivuhelmat on tallissa odottamassa
Opel Calibra 2.0i 16v -91
Hopea on nopea
Hopea on nopea
En kai minä sitä tässä sano, ettei kaikilla olisi sitten samanlaista
(sitten kun joskus vaihdan tuon nykyisen Riegerin spoilerin pois omasta Calibrasta).
Mutta Super Touring/STW(Super TourenWagen)-malliset spoilerit sopivat kyllä Calibrankin perään, ainakin minun mielestäni.
Eli tällainen kuin tässä kuvassa:

Saa olla vapaasti eri mieltä.
Tai tällainen kuin tässä Vectrassa:

voisi näyttää myös hyvältä Calibran perässä.
Mutta Super Touring/STW(Super TourenWagen)-malliset spoilerit sopivat kyllä Calibrankin perään, ainakin minun mielestäni.
Eli tällainen kuin tässä kuvassa:

Saa olla vapaasti eri mieltä.
Tai tällainen kuin tässä Vectrassa:

voisi näyttää myös hyvältä Calibran perässä.
Opel Calibra 2.0 16V Turbo 4x4 C20LET '92 - Pontiac GTO 5.7 V8 LS1 '04 (Holden) - Pontiac Tempest 2d HT Coupe V8 5.8 '70
http://www.opelclubfinland.net/forum/vi ... 0&start=30
Tuolta se calibra missä ei ole spoikkaa, siinä on tyyliä.
Tuolta se calibra missä ei ole spoikkaa, siinä on tyyliä.
-----Zeni-----
"Aluminum, tastes like fear
Adrenaline, it pulls us near"
"Aluminum, tastes like fear
Adrenaline, it pulls us near"
On muuten tuo siiveton Calibra hienoimman näköisiä mitä olen kuvissa nähnyt! Ei se mitään siipeä tarvitse....
Uskalla olla erilainen ja jätä siipi pois
Uskalla olla erilainen ja jätä siipi pois
Patteriauto + Astra 5D 1.2T -20
Ex: Grandland X Hybrid4 -20, Insignia CT biturbo - 15, Astra -10, Insignia -11, Corsa -07, Vectra -05, Vectra -01, Astra GSi 16V -93, Vectra -90, Kadett ~82..
Ex: Grandland X Hybrid4 -20, Insignia CT biturbo - 15, Astra -10, Insignia -11, Corsa -07, Vectra -05, Vectra -01, Astra GSi 16V -93, Vectra -90, Kadett ~82..
Ei mitään spoileria, sehän lisää painoa ja ilmanvastusta, hankaloittaa auton pesua ja vahausta ja lisäksi huonontaa ulkonäköä
. Calibra on hienoin ilman spoileria. Jos jotain täytyy kontin reunaan saada, niin itse laittaisin vain Vectra 2000 tyyppisen lipan, mutta Calibran perä on jo valmiiksi muotoiltu niin, että sitäkään ei tarvitse.
YHDYN.On 2004-03-02 15:20, Markus wrote:
Ei mitään spoileria, sehän lisää painoa ja ilmanvastusta, hankaloittaa auton pesua ja vahausta ja lisäksi huonontaa ulkonäköä. Calibra on hienoin ilman spoileria. Jos jotain täytyy kontin reunaan saada, niin itse laittaisin vain Vectra 2000 tyyppisen lipan, mutta Calibran perä on jo valmiiksi muotoiltu niin, että sitäkään ei tarvitse.
Mutta Ven jos oot laittamassa ne uudet takavalot niin vois ehkä kaveriks istua toi Shogun mallinen hässäkkä linkki sivulta. Tulishan siittä vähän rice
http://fin-tuning.net/ftbb2003/gallery/ ... 202001.JPG
<font size=-1>[ This Message was edited by: Mylläri on 2004-03-02 17:59 ]</font>
<font size=-1>[ This Message was edited by: Mylläri on 2004-03-02 18:00 ]</font>
<font size=-1>[ This Message was edited by: Mylläri on 2004-03-02 18:23 ]</font>
<font size=-1>[ This Message was edited by: Mylläri on 2004-03-02 18:26 ]</font>
Pankaas käyren katsomassa/ostamassa uusin "Opel Tuning" jossain marketissa/huolttiksella. On esittelyssä yksi ehkä parhaimman näköinen Calle, mitä on tullut nähtyä 
http://koti.mbnet.fi/conani/tiedostot/O ... kansi1.jpg
Tuossa kuvassa näkyy aika selvästi.
http://koti.mbnet.fi/conani/tiedostot/O ... kansi1.jpg
Tuossa kuvassa näkyy aika selvästi.