ongelma!
vaihdoin omegaan tankin..jonka jälkeen kävi vähän aikaa ihan hyvin..ja sitten sammu..ei lähe millään enään käyntiin,polttoainepumpulle ei tule jostain syystä jännitettä virrat päällä eikä startatessa,bensalinjat olen puhaltanu paineilmalla läpi ja suodatin on uusi,eikä tankissa ollu mitään roskia,ottaako pumppu maata tankin kautta?koska ongelmana on se ettei pumppu pyöri,kuuluuko sen pyöriä vaan startatessa vai miten?
En varsinaisesti opelista tiiä, mutta mulla oli ysisatasessa ruiskusaabissa oli kans sähk. bensapumppu ja sille oli oma sulake (FuelPump) ja oma rele. Releen voi äärimmäistä varovaisuutta noudattaen testata jonkunlaisella hyppylangalla siis yhdistämällä ne navat jotka releenkin pitäis yhdistää. Bensapumppu voi toimii niin et se aistii jostakin bensan pinnakorkeutta tai sit se seuraa putkistossa olevaa painetta ja käynnistyy sen mukaan.
Ja mulla muuten vectrassa bensapumppu on kokoajan päällä (kuulee kun seisoo kumarassa bensan täyttöaukon vieressä auton käydessä) ja sitten siellä on varmaankin joku paineventtiili joka laskee bensaa takaisin tankkiin paluuputkea hyödytäen ja näin ollen pitää bensapaineen oikeana.
Suosittelen yleismittaria vian paikantamiseen, ei pitäs olla vaikeeta.
<font size=-1>[ This Message was edited by: Temezz on 2004-03-02 08:51 ]</font>
Ja mulla muuten vectrassa bensapumppu on kokoajan päällä (kuulee kun seisoo kumarassa bensan täyttöaukon vieressä auton käydessä) ja sitten siellä on varmaankin joku paineventtiili joka laskee bensaa takaisin tankkiin paluuputkea hyödytäen ja näin ollen pitää bensapaineen oikeana.
Suosittelen yleismittaria vian paikantamiseen, ei pitäs olla vaikeeta.
<font size=-1>[ This Message was edited by: Temezz on 2004-03-02 08:51 ]</font>