A-Vectran käkkärin- ja vaihdekepin suojapussit
kiitosta vaan saapuivat perille. 
ei vaan suostuneet tulostumaan.
vika on varmaankin työpaikan koneessa
kokeilen kotona uudestaan.
edit: sain tulostettua ja vielä oikean kokoisana.
tosin jippii nyppii ja ei anna ladata niitä palvelimelleen
<font size=-1>[ This Message was edited by: ipa on 2004-03-03 21:59 ]</font>
ei vaan suostuneet tulostumaan.
vika on varmaankin työpaikan koneessa
kokeilen kotona uudestaan.
edit: sain tulostettua ja vielä oikean kokoisana.
tosin jippii nyppii ja ei anna ladata niitä palvelimelleen
<font size=-1>[ This Message was edited by: ipa on 2004-03-03 21:59 ]</font>
-
calibra-92
- 'Senator'

Siis 20€ molemmat pussit yhteensä ja vielä aidosta nahasta? Hae sitten sieltä! Minua ei ainakaan kiinnosta ns. plug&play osat, jotain täytyy itsekin osata tehdä.On 2004-03-04 08:46, calibra-92 wrote:
kuin joku viittii ruveta itte leikkii kun uudet nahkaiset millä värillä vaan maksaa yht.20e Tmi:classic turussa ja tekee hyvää työtä:)
-
calibra-92
- 'Senator'

Täälläkin on huonossa hapessa nuo pussit. Laittaakaanhan tännekkin kaavat/ohjeet tulemaan. Kiitos! derbiboy@jippii.fi
EDIT: Kiitoksia kaavat tuli perille.

<font size=-1>[ This Message was edited by: CaliSport on 2004-03-06 09:25 ]</font>
EDIT: Kiitoksia kaavat tuli perille.

<font size=-1>[ This Message was edited by: CaliSport on 2004-03-06 09:25 ]</font>
- O.V.2.0i-16v
- 'Agila'
Tännekin vois lähettää noi kaavat.
sami_saarinen@jippii.fi
sami_saarinen@jippii.fi
Laittakaas mullekkin sähköpostilla kaavoja: valtteri.juntunen@me.tpu.fi
nyt on vaihdekepinpussi ommeltu. tuli vaan aika jämpti. sain juuri ja juuri venytettyä paikoilleen. kannattaa verrata vanhaan että ei tule liian pieniä. sitä en sitten tiedä että kutistuiko kaava tulostus vaiheessa vai matkalla minulle. saumat 4mm reunasta olis ollu passelit.
ja se miksi työpaikankone ei niitä kuvia suostunut aukaisemaan johtuu vissiin siintä että siinä oli jotain extraa mukana. koska kaavat löytyy näköjään virustorjunta ohjelman karantteeni kansiosta.
minulle tulleet kuvat oli kooltaan yli 1000kt kun tuolla jarnon kansiossa ne on vähän yli 800kt.
että tällästä tälläkertaa.onneksi oli pöpön torjunta päällä.
ja se miksi työpaikankone ei niitä kuvia suostunut aukaisemaan johtuu vissiin siintä että siinä oli jotain extraa mukana. koska kaavat löytyy näköjään virustorjunta ohjelman karantteeni kansiosta.
minulle tulleet kuvat oli kooltaan yli 1000kt kun tuolla jarnon kansiossa ne on vähän yli 800kt.
että tällästä tälläkertaa.onneksi oli pöpön torjunta päällä.