Minkälainen spoikka???

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
VEN
'Senator'
'Senator'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja VEN »

Mylläri: no olishan toi ihan hieno mutta niitähän on monia eri tyyppisiä "shogun" spoikkia oon kerran kokeillu calibraan sellaista mikä oli hurjapäissä niissä mustissa civikeissä se olis ihan magee mutta tosiaan vähän liian iso kooltaan
Opel Calibra 2.0i 16v -91
Hopea on nopea
Mylläri
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Mylläri »

Öh, sauma ??
Näyttäis ihan saumalliselta, jos samaa kohtaa katson.
Ihan kivasti orkkis helmatkin menee, en sitten tiedä miltä oikein sivusta kunnolla näyttää, onko helmat yhtenäisesti linjassa.
VEN
'Senator'
'Senator'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja VEN »

no siihen etuhelman ja puskurin väliin jää ns. sauma aikamonessa se on annettu olla koska puhtaasta maalipinnasta sitä ei erota tossa lehden kuvassahan tuo etuhelma ja puskuri oli yhtä sileää pintaa eli ei ollu mitään kohoumaa tai mitään vastaavanlaista mistä olis erottanu etuhelman olevan jotenkin eri osaa (pitkä selitys taas mutta minkäs voi :smile:
Opel Calibra 2.0i 16v -91
Hopea on nopea
Mylläri
'Senator'
'Senator'

Katsoin väärää linkkiä => autoa..
Mylläri
'Senator'
'Senator'

Katsoin väärää linkkiä => autoa..
juha777
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja juha777 »

oon kyllä sitä mieltä että jos kaikki helmat laitat nii taka spoileri on pakollinen, muuten tulee liian sämpylämäinen ja calibralle ominainen kiilamaisuus häviää.. mutta minkä lainen.. no riippuu minkä laiseksi auton muuten tekee ja et se sopii kokonaisuuteen..

ite oon just asentanu omaa biiliin ton riegerin lipan ja mun mielest se on hyvän näkönen ja omassa projektissa just sen takia että kun keulasta tulee tod.matala ja eteenpäin suuntautuva ni täytyy taakse saada korkeutta että juuri tuo "kiilamaisuus" muodossa säilyy...
Vastaa Viestiin