Kesärenkaat topikki, kokemuksia ja mielipiteitä
Re: Kesärenkaat topikki, kokemuksia ja mielipiteitä
Vein auton tsekattavaksi. Ei ollut laakerivikaa, pyörät oli tasapainotettava. Hinta oli 60€, laakerit olisivat olleet useita satasia.
Hyundai i30N fastback vm.2020
Tesla model 3 vm.2020
Opel Insignia Grand Sport Innovation Plus 200 -2019
Opel Insignia Edition 1.6 turbo 125kW AT6 -2016
Tesla model 3 vm.2020
Mulla tuli auton mukana samankokoiset GT Radial Sportactivet. Ensin kammoksuin kiinarenkaita, mutta toistaiseksi 10tkm matkalta ei juuri pahaa sanottavaa; ei täristä, jyristä tai ravista rattia eikä vetele urissa, myös märällä pitää ainakin omassa ajossa.
Ei nämäkään sukkasillaan mene, mutta esim. GY asymmetric 2 verrattuna ei ainakaan äänekkäämpi, eikä ulise. Vahva suositus budjettiluokasta.
Ei nämäkään sukkasillaan mene, mutta esim. GY asymmetric 2 verrattuna ei ainakaan äänekkäämpi, eikä ulise. Vahva suositus budjettiluokasta.
Aivan. Ulvova ääni kuului vain motarilla ajaessa. Vein auton tuttuun korjaamoon tsekattavaksi. Ei ollut pyöränlaakeri, vaan pyörien tasapainottaminen piti tehdä. Vikadiagnoosi varmistettu koeajolla ja se oli todella tehty, totesin asian seuraavana päivänä, kun huomasin kuskin penkin säädön tehdyn minua lyhyemmälle henkilölle. Jouduin säätämään penkin minulle sopivaksi, koska en meinannut päästä autoon sisään penkin eteenpäin siirron vuoksi!
No, tulipahan tutustuttua penkin säätöön, mikä todella olikin hankalaa nyybolle. Säätövipu oli aivan oudossa paikassa penkin oikeassa reunassa aivan lattianrajassa!
No, tulipahan tutustuttua penkin säätöön, mikä todella olikin hankalaa nyybolle. Säätövipu oli aivan oudossa paikassa penkin oikeassa reunassa aivan lattianrajassa!
Tesla model 3 vm.2020
Tesla model 3 vm.2020
Minulla oli aiemmassa Alfa Romeo Giuliettassani talvirenkaina Radial kitkarenkaat. Samon epäilin niiden laatua, vaikka myyjäliikkeen mies(Radial-liike!!) sanoi niiden olevan aivan OK. Renkaat olivat oikein laadukkaat. Olen ajellut kai viimeiset 10 vuotta erilaisilla kitkoilla ja voin suositella niitä.Jartsi kirjoitti: 18 Heinä 2024, 23:28 Mulla tuli auton mukana samankokoiset GT Radial Sportactivet. Ensin kammoksuin kiinarenkaita, mutta toistaiseksi 10tkm matkalta ei juuri pahaa sanottavaa; ei täristä, jyristä tai ravista rattia eikä vetele urissa, myös märällä pitää ainakin omassa ajossa.
Tesla model 3 vm.2020
Tesla model 3 vm.2020