Ascona B eroavaisuus paperi

Keskustelua Opeleista
Jari520
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja Jari520 »

Tarvitsisi saada 2.0 mallisarjan tehokkaimman "todistus" ja Dieselin eroavaisuus Bensakoneiseen "todistus".

<font size=-1>[ This Message was edited by: Jari520 on 2004-03-09 12:39 ]</font>
Realsanta
OCF Member 2016

Viesti Kirjoittaja Realsanta »

Mallisarjan tehokkain on 2.0E

vaatiko konttori setä papruja vai?
Jari520
'Kadett'
'Kadett'

Tiedän että 2.0E on mallisarjan tehokkain, mutta inssi haluais paperin siitä.
Että jos jollakin olis niin olisin halukas ottamaan kopion.
Realsanta
OCF Member 2016

mulla 2.0E ja 2.4 erovaisuus paprut skannattuna niissä ei mainita 2.0S missään mutta tuskin sitä ne haluaa tietääkään.

3sivua(400kb/kpl) skannattuna voin mailata kun pääsen kotiin
JimmyC
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja JimmyC »

Santa mailaas mulle noi dokumentit.

jimmyc@jippii.fi
kumimuumi
OCF Member
OCF Member

Viesti Kirjoittaja kumimuumi »

Mulle ja kun kerkeät muumikumi@jippii.fi
ruma ascona | mätä volvo | luotettava susuki
00:43 < ShaquaR_> CIH nostaa aina kankea
19:42 <@Keme> nähdä CIH ja kuolla
Realsanta
OCF Member 2016

Jaahas mä pistän mun nettisivulle ne :grin: pääsee vähemällä klo 16.30
edelbrock
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja edelbrock »

Sattuisko joltain löytymään bensakoneen ja dieselin etuakseleista erovaisuuspaperit? Tarkoituksena olisi lyödä 2.5E kone Asconaan, ja paino pitää ottaa kiisselistä. Akselistojen pitäisi olla identtiset, mutta pitäisi saada asiasta joku paperi, jos inssi vaikka sitä vaatii.

Joskus kattelin kiisselin etukelkkaa, ja oli silmämääräisesti katsoen ihan samaa kamaa kuin bensavehkeissä. Myös isot pojat sanoivat, että ei niissä ole eroa. Nyt kun vielä saisi inssin vakuutettua asiasta...
Jari520
'Kadett'
'Kadett'

[quote]
On 2004-03-08 02:38, edelbrock wrote:
Sattuisko joltain löytymään bensakoneen ja dieselin etuakseleista erovaisuuspaperit? Tarkoituksena olisi lyödä 2.5E kone Asconaan, ja paino pitää ottaa kiisselistä. Akselistojen pitäisi olla identtiset, mutta pitäisi saada asiasta joku paperi, jos inssi vaikka sitä vaatii.

Olis vähän samanlainen projekti menossa, olis ihan hyvä jos joltain löytyis paperit.
edelbrock
'Kapitän'
'Kapitän'

On 2004-03-08 11:21, Jari520 wrote:

Olis vähän samanlainen projekti menossa, olis ihan hyvä jos joltain löytyis paperit.
Mä ajattelin soittaa kesällä Opelille Saksaan ja pummia niiltä paperit, jos en muualta saa hankittua. Tai sitten kokeilen kylmästi kepillä jäätä ja etin sellaisen konttorin, missä leimaus sujuu ongelmitta.

Jos saat jostain paperit hommattua niin viitsitkö mailata mulle kanssa? Voin vastavuoroisesti toimittaa sulle, jos saan dokumentit hommattua.

Toivotaan että saisi kesällä leimattua, eihän toi oo ollut kesken kuin joulukuusta -99 :smile:
Jari520
'Kadett'
'Kadett'

On 2004-03-08 16:10, edelbrock wrote:

Mä ajattelin soittaa kesällä Opelille Saksaan ja pummia niiltä paperit, jos en muualta saa hankittua. Tai sitten kokeilen kylmästi kepillä jäätä ja etin sellaisen konttorin, missä leimaus sujuu ongelmitta.

Jos saat jostain paperit hommattua niin viitsitkö mailata mulle kanssa? Voin vastavuoroisesti toimittaa sulle, jos saan dokumentit hommattua.
Joo mä ilmoittelen jos saan paperit jostain tai saan selville sellaisen katsastusaseman missä homma onnistuis helposti.
Mikko I
'Admiral'
'Admiral'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mikko I »

Montakohan kertaa täällä foorumissa on jo kirjoitettu, että dieselissä on vahvistetut alatukivarret. Toisekseen dieselissä on tehtaalta eri caster.
edelbrock
'Kapitän'
'Kapitän'

No voi anteeksi, kun en jaksa roikkua taalla 24h/vrk roikkumassa ja lukea joka ikista viestia.

Vituttaa tollanen asenne, etta mitaan ei saa kysya enaa uudestaan. Jossain vaiheessa kaikki on jo kysytty, ja mitaan uusia viesteja ei tule. Onkos sitten kivaa?

Kiitos kuitenkin tiedosta, mutta olisit voinut vahan kohteliaamminkin sen kertoa...
Mikko I
'Admiral'
'Admiral'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mikko I »

Tsorge, mua vaan hämää nämä "isojen poikien jutut", mutta tässä linkki.

http://www.opelclubfinland.net/forum/vi ... 90&forum=3

Tuolla on oikeen kuvatkin. Searchilla löytyy lisää tietoa muista pykälistä. Allekirjoittaneelta voi kysellä muutenkin lisää kutosen sovittamisesta asconaan.

<font size=-1>[ This Message was edited by: Mikko I on 2004-03-09 22:54 ]</font>
Jari520
'Kadett'
'Kadett'

Jos jollain olis ascona b mallisarjan "tehokkain paperit", niin vois ilmoitella mulle olis tarvetta.
Vastaa Viestiin