Tyhmiä kysymyksiä (Ei Opeleista).
Re: Tyhmiä kysymyksiä (Ei Opeleista).
Purkkien etiketti on muuttunu, ei oo enää se sama mikä oli 30v. Siksi ei satu silmään. Olisivat pysyneet totutussa
Useita 60/70luvun oikeita Opeleita ja käyttikset
Vectra C Wagon 1.9CDTI 150hv OPC Line
Astra H Wagon 1.7CDTI 100hv (500tkm kerhossa)
Vectra C Wagon 1.9CDTI 150hv OPC Line
Astra H Wagon 1.7CDTI 100hv (500tkm kerhossa)
Kavin tässä taanoin apteekissa hakemassa reseptilääkkeitä ja tottuneesti kaivelin kelakortin, eli sairausvakuutuskortin. Nyt tänään taas katselin sitä kun kaivelin lompakkoa että onpa hassu nimikirjoitus. Sitten huomasin että se oli myönnetty minulle Lokakuussa 1991, eli olin silloin reilu 10-vuotias. Onkos muilla vielä yhtä vanhoja/vanhempia kortteja? Tämä siis vielä käytössä, toimii hyvin ja uudempaakaan ei ole tullut.
OCFormulatietäjä 2012 & 2019
My memory's not as sharp as it used to be. Also, my memory's not as sharp as it used to be.
My memory's not as sharp as it used to be. Also, my memory's not as sharp as it used to be.
- tuikki
- OCF Rahastonhoitaja

- Jäsennumero: 2729
Piti heti kurkata, että mikäs oman tilanne... 17.10.1991 näyttäis olevan mulla myöntöpäiväkaakana kirjoitti: 12 Touko 2025, 20:18 Kavin tässä taanoin apteekissa hakemassa reseptilääkkeitä ja tottuneesti kaivelin kelakortin, eli sairausvakuutuskortin. Nyt tänään taas katselin sitä kun kaivelin lompakkoa että onpa hassu nimikirjoitus. Sitten huomasin että se oli myönnetty minulle Lokakuussa 1991, eli olin silloin reilu 10-vuotias. Onkos muilla vielä yhtä vanhoja/vanhempia kortteja? Tämä siis vielä käytössä, toimii hyvin ja uudempaakaan ei ole tullut.
-19 Astra 1.6T
-02 Astra 2.0T coupe
EX:-16 Insignia 2.0cdti -15 Corsa E 1.4 -07 Vectra 2.8t -06 Vectra 3.0CDTI OPC-line
-98 Vectra 1.6 -94 Vectra 1.8 -08 Astra H 1.9CDTI OPC-line -94 Corsa B 1.4SI
Omega B2 Caravan 2.5 Elegance Astra G Club Caravan 2.0DI
-02 Astra 2.0T coupe
EX:-16 Insignia 2.0cdti -15 Corsa E 1.4 -07 Vectra 2.8t -06 Vectra 3.0CDTI OPC-line
-98 Vectra 1.6 -94 Vectra 1.8 -08 Astra H 1.9CDTI OPC-line -94 Corsa B 1.4SI
Omega B2 Caravan 2.5 Elegance Astra G Club Caravan 2.0DI
Omani on leimattu 28.10.1991. Näyttää jo siltä että vois kohta uutta pyydellä mutta enemmän ihmettelen että on vielä tallessa
ASTRA K SPORTS TOURER INNOVATION PLUS 150 TURBO A
Silloin nuorempena kun oli tapana että tavaroita vaan katoaa satunnaisesti, niin kela kortti ei kovin usein millään reissuilla ollut mukana, eihän sitä missään muualla tarvinnut ku apteekissa, kuten nykyäänkin, ja koska nykyisin apteekki on paljon tutumpi paikka ku silloin, niin kyseinen kortti kulkee enemmän mukana, vaan tälleen vanhemmiten kortit ei katoile niin usein.
Saako Bmw e 90 n43 moottorilla egr:n irti helposti? Sijaitsee siis kannen takapäässä rintapellin puolella. 
GSI-The Real Thing & ST wagon
- Lurttinen
- OCF Member 2018

- Jäsennumero: 1227
Piti muutama vuosi sitten uusia kortti kun muovi ei kestänyt aikaa. Mulla oli oikein kuvallinen kortti, kun silloin ysärillä se kelpasi vielä henkkarina.kaakana kirjoitti: 12 Touko 2025, 20:18 Kavin tässä taanoin apteekissa hakemassa reseptilääkkeitä ja tottuneesti kaivelin kelakortin, eli sairausvakuutuskortin. Nyt tänään taas katselin sitä kun kaivelin lompakkoa että onpa hassu nimikirjoitus. Sitten huomasin että se oli myönnetty minulle Lokakuussa 1991, eli olin silloin reilu 10-vuotias. Onkos muilla vielä yhtä vanhoja/vanhempia kortteja? Tämä siis vielä käytössä, toimii hyvin ja uudempaakaan ei ole tullut.
Nyt on muutaman vuoden vanha kortti, sekä eurooppalainen sairaanhoitokortti joka kelpaa ulkomailla "KELA korttina", eli saa samalla omavastuulla hoidot kuin paikalliset.
Teksti 1| Teksti 2 | Teksti 3 | Teksti 4
-
1,2sorsa
- OCF Member 2024

Kuinka kauan kestää että alv rekisteröityminen näkyy verottajan sivuilla?
Joutu ruveta alv velvolliseksi ja laskuja olis mutta tiliä ei tuu ennen alv rekisteröitymistä
Joutu ruveta alv velvolliseksi ja laskuja olis mutta tiliä ei tuu ennen alv rekisteröitymistä
EL-50448 ja op-com keskipohjanmaa
-frontera B, corsa B,E, Vectra C. Meriva OPC
-frontera B, corsa B,E, Vectra C. Meriva OPC
- kadett90
- OCF Member 2024

Noin 3 viikkoo.