C20XE parhaimmat tulpat ja sytytysjohtosarja?

Tekniikka-aiheinen keskustelu moottoriin liittyvistä asioista.
Moottorinohjaus, toiminta, tyyppivikoja, korjauksia, jne...
Älä laita tänne kysymyksiä virittämisestä, sillä niille on olemassa oma alueensa.
Vastaa Viestiin
AnZa^-
'Agila'

Viesti Kirjoittaja AnZa^- »

Omistan Opel Kadett E GSI 16v, jossa on calibran -91 tekniikka. Onko tulpilla ja johtosarjoilla suuria eroja?

Ja olisin ostamassa/tilaamassa motonetistä esim nuo tulpat ja johtosarjan. Olen itse tullut siihen tulokseen että tilaan nuo boschin johtosarjan ja tulpat. Mutta noista tulpista? kun minulla ei ole mitään tietoa niin onko joku viisaampi ja kertoo mitkä näistä olisivat parhaimmat koneeseeni(jos nyt noi koodit jotain kertoo):

motonetistä:
calibra osastolta:
2,0-16V Super4-FR91X
2,0-16V --92 FR7DC2 (C20XE-moott)
2,0-16V --92 FR7D+ SuperPlus

kadetti osastolta:
2,0-GSi-16V FR7DC2
2,0-GSi-16V Super4-FR78
2,0-GSi-16V FR7D+ SuperPlus

kiitos vaivan näöstä etukäteen!
Ja mielellään haluan luotettavaa tietoa :smile: tietysti. Ja muuten tämä kyseinen kadetti tulee myyntiin ihan parin viikon sisällä. Vaihdan vaan ensin kuluvia osia ja käyn kaikki läpi. auto on juuri viikko sitten saanut leiman ja muutenkin toimiva peli jos kiinnostaa jo nyt niin voi mailata ja kysellä anza@tunneli.net .
Janne M
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Janne M »

Mä suosittelen noita Boschin 4-kärkisiä. Toimi ainakin mun 2000 16V Vectrassa mainiosti.
Ahnuld
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Ahnuld »

Samat suositukset. Toimii Astrassa mainiosti.
Janne M
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Janne M »

Ota ne tulpat sieltä calibra-osastolta. Eikös sulla katti oo siinä kuiteski? Ne toiset (kadett 16v) tulpat ei välttämättä toimi niin hyvin kattivehkeessä... Hintahan niillä kummillakin sama 15,90.
OCF Sprinttikunkku 2010

Viesti Kirjoittaja Ville »

Osta alkuperäiset niin ei tarvitse ihmetellä omituisten käyntihäiriöiden kanssa. Alkuperäiset tulpat on muuten 2-kärkiset.
Kadett C 16V -76
Manta B turbo -76
Omega B turbo -96
opeltuning
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja opeltuning »

On 2004-03-04 14:48, TheMan wrote:
Osta alkuperäiset niin ei tarvitse ihmetellä omituisten käyntihäiriöiden kanssa. Alkuperäiset tulpat on muuten 2-kärkiset.
samoilla linjoilla oon...
ixu
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja ixu »

Hain kans omaan 2000seen Motonetistä nuo Bosch:n tulpanjohdot, niin ne johtojen ylä "tiivisteet" (jotka estävät lian pääsyn niihin tulpan koloihin) ovat pienet. Epäilen että ne on tarkoitettu ecotecciin vaikka laatikossa lukikin c20xe. Muuten ne kyllä toimii, piti vain tehdä sellainen patentti jolla sai tiivistettyä nuo kolot.
Ahnuld
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Ahnuld »

Ovat vaan edullisemmat tuo nelikärkiset, kuin originaalit (joita saa niitäkin Motonetistä).
Itselläni on toiminut hyvin, joten siksi suosittelen.
jpisteh
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja jpisteh »

Kaverin (C)20XE Bosch 4-kärjet ovat toimineet mukavasti a-, n-ryhmässä kuin nuottiautossa, joten suosittelen.

Kun nämä ovat menneen talven lumia, saatto olla FR78, mitä käytettiin noissa edellä mainituissa.

j.h

Ei minulla ole originaalejakaan mitään vastaan.
Vastaa Viestiin