Tässä maahantuonnin vastaus:
”Stellantis hallitsee itse liitettävyyspalveluja, eikä meillä maahantuojana ole pääsyä järjestelmään jossa tuota toimintoa hallitaan.
Ainoa mitä voimme tehdä tapauksessa, jossa liitettävyyspalvelut eivät toimi, on välittää valtuutetusta huoltoliikkeestä saatu tieto Stellantikselle, joka ottaa tapauksen käsittelyyn saatuaan riittävät tiedot.
Tässä kuvaus Stellantiksen ohjeistuksesta liitettävyyspalvelu ongelmaan.
Huoltoliike toimittaa seuraavat tiedot:
Asiakkaan etunimi ja sukunimi
Asiakkaan puhelimen malli
Asiakkaan puhelimen käyttöjärjestelmän versio
Puhelin operaattori
Asiakkaan sähköpostiosoite
Auton VIN
Mikä toiminto ei toimi?
Milloin ongelma esiintyi ensimmäistä kertaa (päivämäärä)?
Mikä on virheilmoitus?
Noiden tietojen lisäksi Stellantis vaatii, että sovelluksen kautta lähetetään yhteydenottolomake (ohje alla), johon on liitetty kuva virheilmoituksesta samalta päivältä kun lomake lähetetään.
Lomake menee siis suoraan Stellantikselle, eikä meillä ole tietoa sen lähetyksestä, eikä pääsyä järjestelmään mihin lomake lähetetään.
Mikäli lomakkeesta puuttuu kuva virheestä, kuva ei ole samalta päivältä, tai lomakkeen lähetyksestä on kulunut päiviä, niin Stellantis ei ota tapausta käsittelyyn.
Kun huoltoliike on toimittanut meille nuo tiedot ja vahvistanut lomakkeen lähetyksen liitteineen, niin silloin me toimitamme siitä tiedon Stellantikselle.
Stellantis saa meiltä nuo tiedot ja löytää järjestelmästään lomakkeen ja alkaa selvittää asiaa.
Tämä on siis autonvalmistaja Stellantiksen ohjeistus silloin kun huoltoliike itse ei ole pystynyt ratkaisemaan liitettävyyspalvelussa havaittua ongelmaa.
Valitettavasti ohjeistus on hieman monimutkainen, mutta muuta keinoa ongelman selvittämiseen ei ole.”
MyOpel app ongelmat ja ratkaisut
Re: MyOpel app ongelmat ja ratkaisut
Siellä on vaihteeksi "palvelussa käyttökatkos"
Ärsyttävää, kun tuli aktivoitua ajastettu esilämmitys, ja sitä ei pääse tällä hetkellä deaktivoimaan. Surkea systeemi, että joutuu olemaan pelkän sovelluksen varassa näissä, eikä auton valikoista pysty tekemään samoja toimenpiteitä. (Corsa-e)
Toivottavasti saavat pilven pystyyn iltaan mennessä, turhaa akun kulutusta muuten tiedossa.
Ärsyttävää, kun tuli aktivoitua ajastettu esilämmitys, ja sitä ei pääse tällä hetkellä deaktivoimaan. Surkea systeemi, että joutuu olemaan pelkän sovelluksen varassa näissä, eikä auton valikoista pysty tekemään samoja toimenpiteitä. (Corsa-e)
Toivottavasti saavat pilven pystyyn iltaan mennessä, turhaa akun kulutusta muuten tiedossa.
- Ballantines
- OCF Member 2018

Äppi toimii jälleen.
Aktivoituna oli vain e-Remote etäohjaus. Aktivoin lisäksi Remote controllin niin alkoi toimimaan. Auto ASTRA.
Minulla sama ongelma, ilmoitti aina yksityisyysasetuksen olevan päällä.Saunaman kirjoitti: 20 Kesä 2025, 09:19 Joka kerta kun olen yrittänyt asentaa koko homman uudelleen, jää homma siihen että tulee ilmoitus yksityisyysasetusten päällä olemisesta, vaikka näytöllä lukee että tietojen jakaminen on päällä.
Aktivoituna oli vain e-Remote etäohjaus. Aktivoin lisäksi Remote controllin niin alkoi toimimaan. Auto ASTRA.
Vikakoodien luku Tech2 ja Lexia3 Diagbox
Opel Astra GS 180 A PHEV -23
Olen aktivoinut kaikki palvelut, mutta ei vaan toimi.Ballantines kirjoitti: 08 Tammi 2026, 12:29 Äppi toimii jälleen.
Minulla sama ongelma, ilmoitti aina yksityisyysasetuksen olevan päällä.Saunaman kirjoitti: 20 Kesä 2025, 09:19 Joka kerta kun olen yrittänyt asentaa koko homman uudelleen, jää homma siihen että tulee ilmoitus yksityisyysasetusten päällä olemisesta, vaikka näytöllä lukee että tietojen jakaminen on päällä.
- Ballantines
- OCF Member 2018

Oletko kokeillut käyttämällä wifi-yhteyttä? Minulla toimii vain wifi-yhteydellä ei mobiilidata-yhteydellä.
Kun laitan aamulla lämmityksen päälle niin mobiilidatalla ilmoittaa että tarvitsee internetyhteyden, otan kotiverkon wifin käyttöön ja homma toimii.
Mistähän tuokin johtuu että mobiilidata ei riitä??
Kun laitan aamulla lämmityksen päälle niin mobiilidatalla ilmoittaa että tarvitsee internetyhteyden, otan kotiverkon wifin käyttöön ja homma toimii.
Mistähän tuokin johtuu että mobiilidata ei riitä??
Vikakoodien luku Tech2 ja Lexia3 Diagbox