ajotietokone kellon sijaan

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Loyal
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Loyal »

On 2004-03-04 17:25, vesa wrote:
On 2004-03-02 15:51, Loyal wrote:
Vieläkö täällä näitä mietitään...
Mä just 3kk sitten taistelin näitten kaikien juttujen kans.

Eli niitä napin liittimiä oli kahenlaisia, mullkin tuli eka väärä nappi.

Sit softaa (promeja) on kahenlaista, 2.5l softa ja 2.0l promi. Jos asennat jälkeenpäin niin käy tarkistuttaa opelilla se softas vielä koska sekin menee mallikohtaisesti kuulema... Toimii ja voi näyttää melkein oikein, mut ei kumminkaan oikein. Mulla se näyttää 2.0 litrsen promilla 999km bensaa jäljellä ja sit kulutus jotain 2,7l/100.
Ne päivittää sen opelilla ja muutenkin katsoo et se skulaa oikein.

Mun tapauksessa, mulle myytyy paska tietokone, missä ei ollu promia, eli sitä nappia tietokoneen perässä. Se osa on sen koneen aivot. Mulla pitäs olla se 2,5l promi, mitä ei vittu tietenkää oo ku opelilla ja se kustantaa 80€. Sen koneen päivittäminen opelilla maksaa 5-10€ ja on ihan 5-10min homma.

<font size=-1>[ This Message was edited by: Loyal on 2004-03-02 15:54 ]</font>
Mullakin on tuollanen vectra-A 2.5, ja mieli tekis ajotietokonetta. Siis mitä tarkoitit kun sanoit "missä ei ollu promia, eli sitä nappia tietokoneen perässä" sitäkö valinta nappia joka on keskikonsolissa vai onko se siinä näytössä.
Siis jos ostat uutena ajotietokoneen, ei tule ajotietokoneen perässä promia (painettava muovi osa). Jo ostat käytettynä sen koneen, niin siellä se jo luultavasti on.. siinä on joku tarra päällä...
Vastaa Viestiin