Enpä ole moisia ennen nähnyt!
Voivat peräti olla omaa valmistetta, muuten luulisi, että niitä on saksanmaalla näkynyt paikallisissa tuning-lehdissä.
Ei varmaankaan pitäisi mennä sanomaan tätä, makuasia kun on, mutta itse pidän ompun valojen suunnittelua ihan onnistuneena, enkä lähtisi vaihtamaan nelivaloihin, vaikka ne erikoisemmat ovatkin.
Vähän sama juttu on sierrojen kanssa. Britit rakastavat kun saavat tunkea cossusedaneihin nelivalot, ja mielestäni sekään ei näytä oikein hyvältä.
By the way, jos siirrytään vähän aiheesta: Kuinka moni menisi modifioimaan Calibran (minun mielestäni todella onnistuneita) takavaloja kuorilla tms. "tuning-hörhöilyllä".
kyllä mä oon tollaset nähnyt jossain eurooppalaisessa farkku omegassa. joskus tais täälläkin olla siitä kuva kun puhuttiin naurettavista ja epäonnistuneista tuunauksista...noh, niistähän voi aina olla montaa mieltä.
tossakin pitäs jotain peltiä vetää noiden etuvilkkujen tilalle ja asentaa jotkut erilliset vilkut jonnekin puskuriin, niin vois olla toimivamman näköinen. A omegaan kyllä hienoin ratkaisu on konepellin jatke, joka tekee etuvaloista todella linjakkaan ja agressiivisen näköiset.
Veeksi kirjoitti saman, mitä itsekin ajattelin niiden brittihörhöjen sierroihin sopivan, eli vilkut puskuriin, ja lasikuitua tai peltiä vilkun kohdalle ja korinväriseksi.
Ainakin sierroissa homma toisi ihan hyvännäköistä ulkonäköä nelivalojen kanssa, mutta omega luomilla tai vielä ennemmin sillä yllämainitulla konepellin jatkeella olisi kyllä minun mieleeni...
Tai sitten vaikka näin, eli tuo nelivalo ulettuisi myös vilkun tilalle. Vilkku voisi olla sitten vaikka puskurissa, mutta näin se ei ole niin "ahtaan" näköinen.
[img]/kuvat/forum/omeganelivalo.jpg[/img]