Alumiinin kiillotusta/kromausta
Turun lähistöltä löytyy sellainen fimra kuin suomen metallointi (jos nyt ihan oikein nimen muistan).
Kyseinen firma kromaa muovi että metelliosia
Kyseinen firma kromaa muovi että metelliosia
www.opel-tuning.org www.wcoastdesign.com
Opel Astra G 1.6 8V -99 (-99-02)
Opel Astra G Coupe Bertonen 1.8 16V -01 (-02-05)
Volvo C70 T5 Cabriolet -01 (nykyinen menopeli) (-05-??)
Vectra A 1.6 -89 (varakulkine ja mahdollinne projekti)
Opel Astra G 1.6 8V -99 (-99-02)
Opel Astra G Coupe Bertonen 1.8 16V -01 (-02-05)
Volvo C70 T5 Cabriolet -01 (nykyinen menopeli) (-05-??)
Vectra A 1.6 -89 (varakulkine ja mahdollinne projekti)
Jos tarkotat anodisointia kemiallisella käsittelyllä, niin ei todennäköisesti onnistu. Kokeilin anodisoida B-Ascon termostaattikoteloa kokeilumielessä, mutta ei onnistunu. Pinta tummui ja tuli karheaksi, ilmeisesti jotain ruostuvaa metallia sekoitettu alumiiniin kovuuden lisäämiseksi. Mitälie seosta käytetty?
Puhtaamman alumiinin anodisoiminen onnistuu hyvin ja osien värjäys on aika kätevää.
Puhtaamman alumiinin anodisoiminen onnistuu hyvin ja osien värjäys on aika kätevää.
Sillon kun hankin vanteita olisin halunnut MiM amalfi cromet (aivan samanlaiset kuin Masitaly Presidentit mutta kromiset). Maahantuojalta kyselin ja he kysyivät tehtaalta. Parin viikon päästä sain kuulla että turha toivo. Voisi jälkikäteen kromauttaa ellei hinta ole aivan järkyttävä. hetken meinasin ATP Inox SS mutta toi 400euron hinta ero ratkaisiOn 2004-03-09 18:36, mr wrote:
Muistan jonkun vannefirman mainostaneen, että kaikki heidän myymänsä vanteet saa myös kromattuna. Teki lisähintaa 100e/kpl. Jäin siihen käsitykseen että homma tehdään suomessa "jälkikäteen".
-----Zeni-----
"Aluminum, tastes like fear
Adrenaline, it pulls us near"
"Aluminum, tastes like fear
Adrenaline, it pulls us near"
itse oon kiillotellut just konehuoneesta alumiini osia smirkelillä eli tarvitaan 2 laikkaa, sellanen sisal laikka ja karkeempi tahna esikiilotukseen ja sitten rättilaikka ja hionompi tahna viimeistelyyn -> tarvikkeet tilasin tollasesta paikasta kuin http://www.a-palojoki.fi ja uuden smirkelin tohon hommaan hongkongista jollain 50E:llä niin ei tuu vanhaa "kunnollista" poltettua
Toi homma käy yllättävän nopeesti ja ainakin mun mielestä saa hienoo jälkee...
Toi homma käy yllättävän nopeesti ja ainakin mun mielestä saa hienoo jälkee...
Autoviitala Drift Team, Chevrolet Camaro 6.2 LS3 -70
Menossa mukana 2013:
www.autoviitala.com, www.cr-renkaat.fi , www.tatech.fi , www.tarranet.fi
www.futurez.fi , www.martelius.com , SEO Kiikoinen , www.suojakalvot.fi , www.varastointia.fi , Rosetti.
Menossa mukana 2013:
www.autoviitala.com, www.cr-renkaat.fi , www.tatech.fi , www.tarranet.fi
www.futurez.fi , www.martelius.com , SEO Kiikoinen , www.suojakalvot.fi , www.varastointia.fi , Rosetti.