Ascona ja johdotus

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Vastaa Viestiin
kasivitonen
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja kasivitonen »

Olen ensimmaista kertaa opel ascona 1.6s omistaja ja haluaisin neuvoja etta miten tehdaan johdotus vahvistimen virtajohdoille akusta auton sisalle? Pitaako porata kenties joku reika vai onko valmiina joku kohta mista vedetaan johdot sisaan?
mopsi
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja mopsi »

kyllä sieltä tulipellistä pitäs löytyä ihan läpivientikumi.. (kuskin puolella yläällä..) mut jos sieltä ei mahu nii eiköhä niitä muitaki reikiä löydy..
havericky
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja havericky »

Jos tehtaan alkuperäisen johtosarjan läpivientikumia ei halua rikkoa niin yksi vaihtoehto on porata sen läpivientikumin viereen peltiin reikä ja laittaa sitten aikaan saatuun reikään läpivientikumi ja eikun johto läpi.
Tämä tehtaan johtonippuhan menee konehuoneesta kajuuttaan konehuoneen oikeaa reunaa pitkin.
Juzu
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Juzu »

Aivan kuten Havericky yllä neuvoi. Siitä sitten kynnyslista irti ja piuhat sitä kautta takakonttiin. Kaveri ujutti mulla sen jostakin takapenkin vierestä ku ite olin nokka takakontissa ja jalat ilmassa sitä sielä vastaanottamassa. Käytä samalla verhoiluja poijes ja kato sitä pohjaa siitä aivan takaosasta ettei oo päässy reikää tai pehmeätä paikkaa tekemään. Itellä löyty prkl... kolme reikää sieltä niin ei muuta ku migillä peltiä sinne kiinni. Nyt on omasssa ascossa pohja täysin terve monien työtuntien jälkeen.
Vastaa Viestiin