ja nuo kattokaiteet lähtee omastani heti kunhan keksin helpoimman konstin siihen..
ähh tulis jo kesä

<font size=-1>[ This Message was edited by: pfohr on 2004-12-21 16:42 ]</font>

On 2004-03-12 11:22, pfohr wrote:On 2004-03-12 09:40, Omenalimu wrote:
mitäs hintaa opeli pyytä tuosta opc puskurista? Lähinnä itseäni kiinnostaa tua etu puskuri?
sen hinta ainakin minulle alennuksineen on 450 euroa..
mutta sumarit ei kuulu siihen hintaa vaan ne pitää erikseen tilata.130€/kpl oli ne alkuperäiset sumarit.
puskuri on pohjamaalattu eli vain pintaväri päälle ja nopeasti kiinni kun käy ihan heittämällä tuo alkuperäinen
Ei kun se on alkuperäinen OPC-puskuri!On 2004-03-12 13:38, TEPE wrote:On 2004-03-12 11:22, pfohr wrote:On 2004-03-12 09:40, Omenalimu wrote:
mitäs hintaa opeli pyytä tuosta opc puskurista? Lähinnä itseäni kiinnostaa tua etu puskuri?
sen hinta ainakin minulle alennuksineen on 450 euroa..
mutta sumarit ei kuulu siihen hintaa vaan ne pitää erikseen tilata.130€/kpl oli ne alkuperäiset sumarit.
puskuri on pohjamaalattu eli vain pintaväri päälle ja nopeasti kiinni kun käy ihan heittämällä tuo alkuperäinen
Niin tuo puskuri maksaa siis opelilla tuon verran....ettei se puskuri ole jonkun muun valmistamaa replica mallia?

jaa no ei mulla mikään karvalakki malli oleOn 2004-03-12 16:07, Veeksi wrote:
hmh...onpa erikoisia kommentteja vanteista...ihmisillä sit varmaan erilaisia makuja, mutta minusta OPC alkuperäset vanteet nyt ei oo kovin kummoiset, mut noi on aivan älyttömän upeet mitkä tohon on laitettu (reunaa + kiiltoa = upeet).
emmä kyllä ihan kässää mikä järki omasta perus karvalakki astmasta o tehdä mitään OPC-lookkia kun G astraan löytyy niin paljon muitakin jopa paremman näköisiä korisarjoja. noh...saapahan sit ilolla kuulla miten "ihan aito" OPC astra o jääny jollekin 1.5 vtec hondalle ihan 100-0....
ei todellakaan ole tarkoitus laittaa mitään opc lätkiäOn 2004-03-12 17:51, Jarno wrote:
Hyvännäköisethän noi OPC:n puskurit toki on, mutta silti... ethän laita OPC:n merkkejä.