B Vectran näyttö... Vähän lisää Kysymyksiä!!!
Pistin uudet stereot vecculiin niin näytön alarivi pimeni.Yritin searchilla etsiä vastausta ja sainkin että sini-valkonen piuha poikki niin alarivi tulee taas esiin, mutta kun siellä ei ole sen väristä piuhaa, eli mikähän piuha se sit vois olla... auto on vuosimallia 96. Plussan ja herätevirran paikan jouduin myös vaihtamaan. Onko kenelläkään ollu muita ongelmia stereoitten vaihdon jälkeen??
<font size=-1>[ This Message was edited by: tb74 on 2004-04-03 20:18 ]</font>
<font size=-1>[ This Message was edited by: tb74 on 2004-04-03 20:18 ]</font>
-
Miro.Simounen
- OCF Member 2017
-
Miro.Simounen
- OCF Member 2017
Jos herätevirran katkaisee, pimenee myös antennivahvistin ja radion kuuluvuus heikkenee.
Minulla oli myös -96 B Vecu, sedan. Sähkökaaviosta saa selville, että radion liittimen navasta 7 lähtee kolme johtoa;
punavalkoinen ant.vahvarille ja lisävarusteiselle CD-boxille,harmaa rattikauko-ohjaimelle sekä punaharmaa joka vie sähkön Multi-Infonäytölle. Tuon punaharmaan katkaisemalla saat päiväyksen näkyviin niin että radiokin kuuluu edelleen.
Minulla oli myös -96 B Vecu, sedan. Sähkökaaviosta saa selville, että radion liittimen navasta 7 lähtee kolme johtoa;
punavalkoinen ant.vahvarille ja lisävarusteiselle CD-boxille,harmaa rattikauko-ohjaimelle sekä punaharmaa joka vie sähkön Multi-Infonäytölle. Tuon punaharmaan katkaisemalla saat päiväyksen näkyviin niin että radiokin kuuluu edelleen.
Joo, taisi tosiaan olla niin että radion liittimessä niitä johtoja on vain kaksi. Toinen niistä haarautuu jossain johtosarjan sisällä antennivahvarille. Nyt en muista kumpi, eikä kaaviotakaan enää ole ku auton myin. Mutta mie katkaisinkin sen piuhan sieltä näytön puoleisesta päästä, eli mittaristo irti jne.
Hyvällä tuurilla se vahvari jää tietty toimimaan vaikka radion päästä poikkasetkin ..
Hyvällä tuurilla se vahvari jää tietty toimimaan vaikka radion päästä poikkasetkin ..
http://www.opelclubfinland.net/forum/vi ... 5&forum=10
Jos autossa on ajotietokone niin ohjelmointi tapahtuu hiukan erilailla kuin tuolla itse kerron mutta onnistuu Tech2 testerillä.
Jos autossa on ajotietokone niin ohjelmointi tapahtuu hiukan erilailla kuin tuolla itse kerron mutta onnistuu Tech2 testerillä.
Vectra C GTS 2.2 Direct -05
Kävin Oulussa (merkkihuollossa) kyselemässä tätä samaista operaatiota. Se meni jotakuinkin näin:
Minä: Terve, olisko mahollista, että ohjelmoitas auto techillä radiottomaksi malliksi?
Huolto: Hä, miksi?
M: Koska vaihdoin radion ja näytön alarivi on pimeänä ja ei radio kuulu kunnolla, joka viittaa siihen ettei antennivahvistin oo käytössä.
H: Eikai, mistäs sä tommosta oot saanu päähäs?
M: Netistä luin ja muutama on sen jo ohjelmoinut ja toimii.
H: Hahaa no siellä netissä nyt lukee kaikkea höpöhöpöä, ei me olla semmosesta kuultukaan.
M: No voitasko kuitenkin kokeilla.
H: Öööö.....mäpä vähän vilkasen tätä pönttöä.
10min
H: Joo, ei täältä ainakaan löydy mitään, voin kai käydä kysymässä tuolta hallin puolelta.
5min
H: Siellä on nyt ihan täyttä, mutta vois kai sitä kokeilla vaikka torstaina. (Oli maanantai)
M: Antaa olla, katellaan jos joskus myöhemmin kävis uudestaan.
No en oo sitten käyny uudestaan. Keminmaassa olen muutenkin tehnyt nyt huoltoja ja löytyy tuttuja naamoja niin pitää kävästä siellä lomien aikana. Minua on alkanu tuo merkkihuoltojen ylimielisyys ikäänkuin jo vituttamaan enkä liiemmin ole heidän palvelujaan käyttänyt. Nyt kun on vähän uudempi pirssi niin teetin kuitenkin tuon 60tkm:n huollon merkkiliikkeessä. Ihan varmuuden vuoksi.
Minä: Terve, olisko mahollista, että ohjelmoitas auto techillä radiottomaksi malliksi?
Huolto: Hä, miksi?
M: Koska vaihdoin radion ja näytön alarivi on pimeänä ja ei radio kuulu kunnolla, joka viittaa siihen ettei antennivahvistin oo käytössä.
H: Eikai, mistäs sä tommosta oot saanu päähäs?
M: Netistä luin ja muutama on sen jo ohjelmoinut ja toimii.
H: Hahaa no siellä netissä nyt lukee kaikkea höpöhöpöä, ei me olla semmosesta kuultukaan.
M: No voitasko kuitenkin kokeilla.
H: Öööö.....mäpä vähän vilkasen tätä pönttöä.
10min
H: Joo, ei täältä ainakaan löydy mitään, voin kai käydä kysymässä tuolta hallin puolelta.
5min
H: Siellä on nyt ihan täyttä, mutta vois kai sitä kokeilla vaikka torstaina. (Oli maanantai)
M: Antaa olla, katellaan jos joskus myöhemmin kävis uudestaan.
No en oo sitten käyny uudestaan. Keminmaassa olen muutenkin tehnyt nyt huoltoja ja löytyy tuttuja naamoja niin pitää kävästä siellä lomien aikana. Minua on alkanu tuo merkkihuoltojen ylimielisyys ikäänkuin jo vituttamaan enkä liiemmin ole heidän palvelujaan käyttänyt. Nyt kun on vähän uudempi pirssi niin teetin kuitenkin tuon 60tkm:n huollon merkkiliikkeessä. Ihan varmuuden vuoksi.
Ex. Vectra V6
Omega V6
Omega V6