Omega B sivu airbag

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Vastaa Viestiin
Komsaa
'Admiral'
'Admiral'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Komsaa »

Onkos joku joskus joutunut korjaamaan vaihtamaan kuskinpuolen airbagin johtoja? Missähän kohtaa mahtaa olla liittimet ja pitääkö koko penkki ottaa irti? Palaa vaan airbagin valo ja vika on tuossa kuskinpuolen sivu airbagissä. Enkä viittis tossa parkkipaikalla turhaan ottaa penkkiä pois! Auto on -97 farmari MV6.
Kuva
Komsaa
'Admiral'
'Admiral'
Viesti:

Kaippa joku on joskus joutunu noitakin korjaamaan?!?!
Kuva
omega mtj
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja omega mtj »

Mulla paloi myös joskus airbag valo syy löytyi kuskin penkin alta liittimestä. Penkki eteen ja liitin näkyy siinä takapuolella penkkiä lattia tasossa.
Komsaa
'Admiral'
'Admiral'
Viesti:

pitää käydä vilkasemassa! Ihan uteliaisuuttani kyselisin että millanen omega sulla on? Malli, väri..?
Kuva
Elixir
'Agila'

Viesti Kirjoittaja Elixir »

Samaa vikaa oli vuoden 2001 Vectrassa.
Penkkien liittimissä on käytetty kultaa, joka on liian pehmeä vaihtoehto, jolloin esimerkiksi penkkiä siirrettäessä resistanssi muuttuu, ja vikavalo syttyy.

Vaikka liittimen resistanssi palautettaisiin normaaliksi, vikavaloa ei saa sammumaan, kuin vikakoodin nollaamalla.

Vectra kävi "korjauksessa" (= vikakoodin nollaus) Metroautossa "muutaman" kerran, ennenkuin vika löytyi johtosarjasta. Sähkömiehelle varattiin aika, ja penkkien johtosarjat vaihdettiin. Homma meni pienellä suostuttelulla takuuseen, eikä sivuturvatyynyjen kanssa ole ollut enää ongelmia, yhden uusimista lukuunottamatta :smile:
omega mtj
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja omega mtj »

On 2004-03-15 17:30, Komsaa wrote:
pitää käydä vilkasemassa! Ihan uteliaisuuttani kyselisin että millanen omega sulla on? Malli, väri..?
Minulla oli Omega mutta lähti vaihtoon ei jaksanut enään korjailla. Omega V6 2.5 CD -95 automaatti punaviinin värinen.
Komsaa
'Admiral'
'Admiral'
Viesti:

Jep Jep

Oon vaan asunu ittekin Porissa melkein 20 vuotta ja kesäsin oon ollu vielä Kemiralla kesätöissä ja teen päättötyötä sinne tälläkin hetkellä.
Kuva
Vastaa Viestiin