Väsäsin tuollaiset valkopohjaiset mittarit B-Corsaan.. nopeusmittari on onneton teinix-kokeilu, valmiiseen versioon tuli täysin alkuperäisen näköinen versio.. voin lähettää pohjat e-mailissa jos joku haluaa tunata paremmat (tiedostot ovat valmiiksi oikeassa koossaan..)
Edit: kuvaa pienemmäksi
<font size=-1>[ This Message was edited by: Janie79 on 2004-03-17 13:29 ]</font>
Ihan siistithän noi on! Harmi että kiekkamittari uupuu tosta mittaristosta eli ei siis käy minun autoon
...mut pistä kuitenki nuo polttoaine ja lämpömittarin pohjat jos on!? ganza@jippii.fi
Oliko minkälainen homma ottaa mittaristo irti?
<font size=-1>[ This Message was edited by: ganza on 2004-03-17 15:28 ]</font>
mua kiinnostais miten oot saannut ne edelliset mittarinpohjat irti? taimiten olet koko operaation tehnyt? kiinnostais tehä g-astraan omat mittarinpohjat
Vectra 3.0, ei ole GSI:n vastaavia, jollei tuo 1.7D ole muuttunut parkkiksella sitten viime näkemän
Mittaristo ei ole vaikea irroittaa, kun tein Haynesin englanninkielisen manuaalin mukaan, siinä tosin päästään kohtaan jolloin mittaristo on pöydällä ja päällimmäinen pleksi irti. Taisipa olla jokunen sana kuinka itse kellot otetaan irti. Itse sanoisin että vaikein kohta on ottaa viisarit irti - käy helpoiten siten että ottaa esim bensamittarin irti ja se kädessä vetää neulan irti - on TIUKASSA. Nopeusmittari on yhtä helppo mutta lattakaapelin liittämisessä/irtiotossa saa olla varovainen, ei kuitenkaan ole yhtään pahempi kuin IDE-levyn laitto tietokoneeseen.. Itse mittarinpohjat ovat metallia joiden reunat on käännetty ylöspäin, eli tein mittarinpohjat siten että ne ovat vain "pohjat" eli valkoinen alue ei käänny ylöspäin. Kun leikkaa noita reikiä (km ja trippi) tuohon niin tulee olla extra-terävä mattoveitsi tai jopa parhaimmassa tapauksessa tarraleikkuri..
Tossa tollaset mitkä viime kesänä näpersin, mutten kuitenkaan laittanut paikalleen. Noista varmaan saa pohjat omille, jos haluaa tehdä. Kannattaa varmaan tehdä niin, että valo tulee vain tietyistä kohdista läpi (numerot) ja että vanhat pohjat jää alle.
Muistaakseni noi oli vielä niin, että siinä on paperi ja kalvo, mutta varmaan pelkälle paperillekkin voi tehdä.
On 2004-03-19 15:21, Omenalimu wrote:
hmm... tuo koko vaan hämyttää ainakin mua? jos mä tulostan noi tuosta suoraan niin tuleeko niistä oikeen kokosia suoraan paikalleen?
Tuskin tulee oikean kokoinen, jos jostain explorerista ne tulostat.
En nyt muista resoluutiota, kun ei ole kuvankäsittelyohjelmia tässä koneella, mutta kyllä sen pitäisi olla oikein tiedostossa.
Kas, faktaa. http://www.opelclubfinland.net/forum/vi ... 8&forum=10